Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt meg en VW Amarok som forhåpentligvis er rett rundt hjørnet.

Den kommer i fargen 'Candy Hvit', har vært inne på tanken på helfoliering, men tror dette kanskje utgår.

Det jeg da lurer på er om noen kan anbefale en sted hvor jeg kan få behandlet bilen i form av Ditec, Maguiars, etc, etc... For å polere, rubbe, lakkrens og sånt sjøl er fullstendig uaktuelt for min del.

Og utifra når jeg spør folk så er det så sjukt mye meninger ute å går, at jeg tenkte jeg kunne spørre her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.detailersclub.no/ finner du nok av folk som kan gjøre slikt for deg (sikker noen her også..). Nøyaktig pris vet jeg ikke, men en kompis måtte ut med 4000,- for å få sin MB vasket, polert og vokset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk, skal ta en titt der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en ny bil kan du jo gjøre en lett jobb selv og:

Swissvax Cleanerfluid (eller en annen prewax/clenser)

Swissvax Onyx (eller en hvilken som helst annen voks)

 

Så kan du jo hive med Swissvax Pneu (gummifornyer til dekksidene) som er vannbasert og en av de beste gummifornyerne på markedet etter min mening. Vips, så har du det du trenger for at bilen skal holde nybilutseendet en stund til. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Kul farge på en kul bil!

Kan gjøre jobben for deg: 4000,- for Meguiar's Deep Crystal. Denne behandlingen er perfekt for nye biler, da lakken fremdeles puster, og ikke ødelegger fabrikkens rustgaranti, som andre lakkforseglinger kan gjøre.

 

15% klubbrabatt om du kan komme med bilen så og si rett fra butikken!

 

Send meg en pm eller sms: 40214140

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke frekt ment men det er en frisk pris om det kun skal renses og legges på voks? Ikke polere( det er ikke vits på en ny bil ?)

 

Ville heller handlet swisswax og gjort

Det selv for halve prisen? Da har voks til neste gang også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Megs Deep Crystal så kan jeg gjøre det for deg for 1500,- Da kan du også stå og drikke kaffe eller en Colaboks mens du venter... Også ses vi igjen om 2 mnd når "voksen" er borte for lengst ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Megs Deep Crystal så kan jeg gjøre det for deg for 1500,- Da kan du også stå og drikke kaffe eller en Colaboks mens du venter... Også ses vi igjen om 2 mnd når "voksen" er borte for lengst ;)

 

Da gjør jeg det for 1000 så kan du også se på med en boks Cola;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da betaler han meg 1500,- så gir jeg deg 1000,- også tjener jeg 500,- på å se på deg jobbe mens jeg drikker Cola med sugerør og sånn søt liten paraply i :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da betaler han meg 1500,- så gir jeg deg 1000,- også tjener jeg 500,- på å se på deg jobbe mens jeg drikker Cola med sugerør og sånn søt liten paraply i :)

 

Den er god har faktisk deep crystal ned i kjelleren hehe:)

 

Kan legge Lahega top guard på bilen din Thomas 2500 ink. moms

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.