#1 Skrevet April 24, 2005 fikk endelig rotet meg til å montere bredderene mine i helgen. Skulle ta mere bilder, men det var litt vanskelig når jeg var alene... Begynte med å sette en skrue i hver ende av hjulbuen. satte deretter buen på plass slik den skulle være og satte tape der den kom til å bli. Smurte TEC-7 på innsiden av tapen og la buen på plass igjen. Spente fast buen med sølvtape og lot det stå over natten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2005 ............................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2005 ........................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2005 Veldig spesiell farge du hadde på bilen din der, hvilken er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2005 Veldig spesiell farge du hadde på bilen din der, hvilken er det? Det er en standardfarge fra GM... er ikke keen på å gi ut lakk-koden:D Ble litt inspirert av en brun Polo i "Performance VW" Den ser jævli kul ut i sola:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...