Anbefalte innlegg

Har en Traxxas Revo 3.3 som jeg ikke får tid til og bruke. Bilen er helt genial med 2 gir fremover, revers og elektrisk starter. Her trenger man ikke stå og dra i en snor og tenke på glødestarter. Koble til starter og trykk på knappen. Bilen er utstyrt med 2,4 ghz sender og mottaker.

 

Selges med original eske og alt utstyr inkl bruksanvisninger. Bilen er veldig bra holdt. Dekselet har en del skraper og noen sprekker men dette er vanlig på disse bilene. Eneste jeg har byttet på denne er ett spur gear.

 

Selges for 3000 eller bud.

 

35e8082d.jpg

 

42c4b181.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytte i en kicker zx750.1 monoblokk?

ny i eske ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen bytter her desverre. Kun salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sku kjøpt om det var den råeste el modellen, har faktisk lik selv, bra bil :) Bump

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000,-

Så er runden startet værtfall...

 

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va jo ett vakkert bud. Var def i det hele tatt nødvendig og komme med etter 1 dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at det var et skambud, men man må jo starte en plass.

Og med budrunder så er det vel sånn at man byr hva man vil, uten at selger nødvendigvis må selge til den prisen.

Skjønner jo jeg også at du ikke selger den for tusen kroner, men det er lov å starte der...eller?

 

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger her fremdeles! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden folk ikke tar hintet så er det bud rundt 3000 som er aktuelt. Så det er ikke vits å komme med tullebud!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden folk ikke tar hintet så er det bud rundt 3000 som er aktuelt. Så det er ikke vits å komme med tullebud!

 

er da ikke tulle bud... høyeste budet var 1000kr så da bydde jeg 1100... men om det er bud over 3000som gjelder kunne du sagt det med en gang så hadde du sluppet å irritere deg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Selges for 3000 eller bud."

 

Mitt bud var da 1101kr da Helge bød 1100.

Slik jeg tolker innlegget ditt så ønsker du 3000kr for den, eller bud. Vi har gitt bud. Ønsker du bud over 3000,- så skriver du 3000,- eller bud over 3000,- eller det beløpet du er komfortabel med å ta for bilen.

 

-Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bud over 3000 men rundt det. Er da ikke vanlig og selge noe for 1/3 av prisen når man har en prisantydning?

 

Ett eksempel på ett bud ville vert 3000 ink frakt! F.eks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller du kunne skrevet bud over 2000 eller 2500 vurderes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes egentlig det er unødvendig når man har en pris. Prisen jeg har satt er jo en pris jeg kunne tenkt meg for bilen. Og da sier det seg selv at jeg ikke selger for 1000! Hadde jg skrevet bare gi bud så er jeg enig i at folk kan by hva de vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva du vil ha og hva folk vil gi er ikke nødvendigvis det samme :)

 

Du skrev "eller bud"... Du har fått bud, som du tydligvis misliker... Ikke skyt budgiveren... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes egentlig det er unødvendig når man har en pris. Prisen jeg har satt er jo en pris jeg kunne tenkt meg for bilen. Og da sier det seg selv at jeg ikke selger for 1000! Hadde jg skrevet bare gi bud så er jeg enig i at folk kan by hva de vil.

 

Hvorfor skriver du da "eller bud", det åpner jo for at folk kan by, og du vil jo ha 3.

 

Hva med å skrive f.eks hbo 3000?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare et tips: at buda begynner lavt er ikke nødvendigvis negativt for sluttprisen... ofte blir folk revet med å byr over hverandre noe som øker interessen for gjennstanden du selger og dermed sjansen for at du får solgt... så som folk skriver over her: ikke skytt bydgiveren ! ivertfall ikke når du ikke har satt noe minste pris.....

når det er sagt er det heller ikke alltid at brukte gjennstander solgt for prisen man starter med...

 

Lykke til med videre salg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.