#1 Skrevet Juli 13, 2012 Audi A4 B6 1.8TQ Innvendig rens, utvendig grov korrigering. Kilometerstand: 117' Forvask: Prickbort – 7-5 min, påført nedenfra og oppover på hele bilen, inkludert motorrom. Surfex HD – 3-4 min alene, påført som over, hele bilen + døråpninger. Magifoam 1:10 – Påført umiddelbart etter Surfex HD, overlappet. -Detailerkost ble flittig brukt mens skummet jobbet. Prickbort Avspyling Skum over Surfex HD IronX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2012 Berøringsvask: Maxi Suds II + IronX Soap Gel Swissvax Wash Puddel – Ovenfra og ned Tørket med CG Miracle Dryer Interiør: GC APC ble innjobbet i alt av tekstil og renset med Foma Mimo. Tekstilrens ble gjort på følgende måte: APC på sprayflaske/pumpekanne, rent vann i FOMA Mimo -APC påført, virketid 2-3 min -Tekstilbørste – Skrubb -Området ble dusjet i rent vann fra Mimoens dyse -Systematisk sugemønster med vanninnsprøytning. (Kjøres i flere pass, helt til såpeskum ikke er visuelt i munnstykket.) -Resterende vann suges, uten vanninnsprøytning -Tørk, varmevifte , 2KW Etter tørk, ble setetrekk montert for å unngå uønsket etterarbeid som kan være følgen av en skitten arbeidsbukse, f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2012 (endret) Eksteriør: Felger: Swissvax Autobahn, haze 10-15 min. Korrigering. Startet med å fylle og slipe en grov ripe som gikk langs hele bakskjermen. Video fra korrigeringsprosessen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2012 Voks: Swissvax Shield Seal feed, Pneu og Polytrol ble brukt på dekk, gummi og plast. Bilde fra filmingen. Her hazer voksen Ferdigbilder fra kvelden den ble ferdig. Ikke så heldig med været. Skal prøve å få tatt noen bilder i morgen tidlig, når jeg starter på neste bil. Takk for meg Om noen skulle være interessert i en slik behandling av sin egen bil så besvarer jeg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2012 Digget denne på DCN, så jeg digger den her også! Veldig bra jobb Kim Du må forresten endre på linken til filmen din, den filmen er noe alle burde se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2012 Takk for fine ord, Jac 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2012 Bra jobb, video og ikke minst god samling og bra orden på verksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2012 Holder til hen? Innpå Frei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 14, 2012 Ja, dette er på Frei ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2012 Skal ha for å få orden på en A6 4F stasjonsvogn med syreskader og riper på dørene etter å sannsynligvis stått parkert inntil en hekk? Prøvd så smått selv, men er jo et evighetsprosjekt å få orden på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 15, 2012 Sendte deg PM jeg, Roar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 15, 2012 Sett Får se om jeg tar meg rå til det. Har mest lyst å greie å få det til selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 22, 2012 Himmel og hav.. rens med lidenskap kan man trygt si. Litt off topic, men jeg henter meg en B6 i neste uke. Vet noen om plasser man kan få gjort tilsvarende jobb i Oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 22, 2012 Nice Kim: smil : Likte video'en, kul måte å filme på Låner video på fb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...