Vestfold: Noen ønsker for 12.Mai?

Anbefalte innlegg

Har mailet Andreas for å få han til å kontakte Møller for å høre om GTIen ankommer før 12.Mai...........Pga da skal vi ha lokallagstreff igjen. Men hvis det blir slik at den ikke dukker opp eller uansett; har noen noen ønsker om hva kvelden skal inneholde? Forhåpentligvis blir det GTI for alle penga, men hvis ikke....er det noe annet vi vil prøvekjøre? Vi MÅ ikke prøvekjøre heller....er det f eks noe vi ønsker info om? Dette er ting vi må avtale med Møller en stund i forveien....om vi drar på Mc eller Peppes etterpå kan vi jo ta når det nærmer seg..........

Kom med forslag så blir det lettere for Andreas evt meg å gi en skikkelig tilbakemeld til Møller om vi vil noe spes eller om vi bare møtes utenfor som et utgangspunkt for noe annet.........

(aktiviteter som å teste vinkelslipere på fotobokser utgår denne gang....det får vi heller ta igjen.......PS:dette var den useriøse delen av posten)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja..hva med å prøve en audi av noe slag? Ringe å høre med Ragnar så fikser nok han noe der ;) Ellers høres jo Peppes ut som en grei avslutning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas er på saken......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

12. mai:

 

Har i dag vært i kontakt med ledelsen i Møller Tønsberg og forhåpentligvis har vi en Golf GTI og en A4 2.0TQ (begge med den nye 200hk turbomotoren) til disposisjon denne dagen.

 

Kan ikke love noe enda, men dem skulle komme med en rask tilbakemelding til meg. Holder dere oppdatert. Uansett møter vi på Møller Tønsberg kl. 18:00 torsdag 12. mai som "første torsdagen i måneden".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser man det. Hadde vært artig med bedre oppmøte enn sist, eller er vi ikke flere? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo det er vi...flere må få til å komme denne ettermiddagen pga har vært planlagt lenge og det er en god gjeng som står oppført på "hvem er vi i vestfold" tråden som vi har sett lite til og som vi ønsker å se MERE til!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alle dere bare VAGfile, eller er flere Autofile som meg? Kan muligens få til prøvekjøring av en Opel Tigra cab på Torsdag også hvis ho som kjører den kan......Ho er Opel Selected Driver.....jeg skal ut å cruise cab Søndag kveld..........

 

Er noen int å kjøre den eller er dere helt VAGomaner og litt firkanta i pæra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opel er jeg ferdig med siden Astra'n jeg hadde....... :) Selv om den var blodsprek, blysenka og rå.. Så var det og er feil merke... Skropel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt informasjon 12. mai:

 

Da er bilene reservert. Møller Tønsberg får ikke noe Golf GTI demobil, men siden vi er Møllers menighet så får vi lov å låne en Golf GTI utstillingsbil. Dette betyr dog at det må fylles ut et prøveseddelpapir for hver enkelt som skal kjøre bilen, og siden motoren ikke har gått noe som helst, så må denne ikke dras over 7000 o/min og ellers kjøres veldig pent med. VÆR SNILLE MED DEN!

 

Det vil også være en A4 2.0TQ med 200 innkjørte hester tilgjengelig, så prøv heller motoren i denne (som er den samme som i GTIen).

 

Da sees vi torsdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe flott. Stiller opp jeg. Får håpentligvis prøve v6`n her i sandefjord på torsdagen vis di har fått den inn. Så da blir det litt moro å sammenligne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles lov å komme "på besøk" en tur? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles lov å komme "på besøk" en tur? :o

 

Selvfølgelig... du er alltid hjertelig velkommen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir morro!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på å få tid til å møte opp jeg å :) men jeg har ikke fått no medlemskort enda, så jeg håper det holder med klistremerkene på bilen :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig, men hvis lars kommer å henter meg så kommer jeg en tur ;-)

 

He he he.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er oppmøte ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som vanlig kl 18. Men nå har vel ikke Andreas redigert dette i den fine terminlista....som BTW burde være klistra øverst på sida vår her....

 

Men det blir hyggelig å se deg da...lenge siden sist......

 

Og sånn til opplysning så skal det bli sol og nesten vindstille......vaske bil vaske bil vaske bil vaske bil vaske bil.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe pizzatur etterpå, eller skal jeg hoppe på kjøttkakene til svigers i 20-tiden? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe pizzatur etterpå, eller skal jeg hoppe på kjøttkakene til svigers i 20-tiden? : klø :

 

Syns pizza hørtes meget int ut jeg da!!!;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på pizza jeg også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes bra ut med pizza etterpå! Flere som blir med på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg med på pizza etterpå jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må beklage å si at jeg ikke hverken har kr eller tid til pizzaen selv om jeg i utgangspunktet foreslo dette...men kos dere som kan...........!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må takke Møller og Andreas for artig prøvekjøring avbåde GTI og A4 2.0t, synes det var hver for seg to artige biler!

Vi ble vel omtrent 12 stykker, og begge bilene fikk kjørt seg i flere omganger.

 

GTI: De fleste syntes at dette var nærmere 'originalen' enn på lenge, og jeg må vel si at bilen var både lett og presis. Den virket balansert og sprek med 200hk, men jeg savnet igrunn litt sprut når vi rundet 100km/t. (Nå er jeg litt borskjemt med Nazze, så det kan jo ha litt med saken å gjøre..)

Helhetsinntrykket var positivt, og byggekvaliteten var høy og setene i testutgaven var knallfine foran, men knallharde bak, uten at det ødela for inntrykket.

Motorlyden var skikkelig bra, diskrét men tøff, og til tider hørtes det ut som om bilen var utstyrt med konfilter!

 

A4: Denne var nok jeg mest interessert i i utgangspunktet, og det var sikkert bare innbildning, men den virket kvikkere når en kom litt opp i fart. (0-100 var mye morsommere i GTI..) Upåklagelige kjøreegenskaper her også, om enn noe mykere. Det vil si, den virket ikke særlig tyngre, men det var kanskje noe med vridningsstabilitet og dempervalg som gjorde den til mere en glider? Motoren var i allefall en fin match til denne også, kan bare glede meg til å prøve en chippet utgave! :D

Også her fikk interiøret en klar 'godkjent', og det var svært god støtte.

 

Konklusjon: VW har klart å finne tilbake til røttene med den nye GTI, og Audi har med 2.0t-motoren ført A4'n til toppen av mellomklassen igjen. (Regner med at 2.7tt eller 3.0/3.2 er noe uoppnåelig for oss dødelige..)

Jeg var veldig glad for at begge bilene hadde stoffinteriør, selv om VAG har veldig fine skinninteriører. Skulle jeg kjøpt en av disse bilene i dag, ville jeg nok valgt stoffinteriør i GTI'n, (litt pga. historie!) og delskinn med Alcantara i A4'n.

 

Etter prøvekjøringen havnet 7 av oss på pizza'n, hvor vi skrøyt og jugde en god stund. Artig og vellykket treff! :)

 

Flere meninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.