Vestfold: Noen ønsker for 12.Mai?

Anbefalte innlegg

Pokker! Var det jeg glemte igår ja ... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker! Var det jeg glemte igår ja ... : bh :

 

Tiden går ja, må nok innrømme at jeg også glemte det.

sorry gutter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der gikk dere glipp av noe ja...det var gøy med kjøring...Pizzaen og juginga får vi ta igjen.........

 

Var gromme leketøy.....GTIen står ganske høyt opp på en ønskeliste her nå.......RS6 var på første, men det er jo en ganske uoppnålig sak som er svær og SRT-10 er jo forbeholdt brøytebilsjåfører som Andreas.......så størrelsemessig er nok :tilber:GTI BEST for Polo gutten.......

 

Men....prøvekjøringa av GTIen var jo ganske interessant....ikke sant Kjetil?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men....prøvekjøringa av GTIen var jo ganske interessant....ikke sant Kjetil?: rolleyes

 

:o Nei det har vi i-ikke sett.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvekjørte Opel Astra GTC Turbo idag....GTI sin konkurrent......dette var da 170hk utgaven men den kommer i en 200hk den også. Prismessig så tror jeg GTIen får en sterk konkurrent fra de som bare skal ha en rask bil og ikke nødvendigvis en VAG....Denne ligger på rundt 300' og 200hk på 350'......Den var god å kjøre men har dårlig med bakseteplass og SVÆRT dårlig utsyn bakover......Men ikke like kjapp som GTIen, men det er vel 200hk-en muligens......Men mangla de gode stolene og golyden.....Men det var gøy å dra ei lengre runde på kjente landeveier uten purk..er nok av skyv i denne kjærra også...skulle gjerne hatt GTIen på en tur her også.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:o Nei det har vi i-ikke sett.... :D

 

Vi vet iallefall at det er gode bremser på den........: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvekjørte Opel Astra GTC Turbo idag..

 

Stod om disse i siste Bil hvis jeg ikke husker feil, men min mening er vel at det fortsatt er litt 'ascona'-harry-faktor å kjøre selv en splitter ny Astra GTC. Litt snålt at de ikke kaller den for GSI som den gamle Asci'n, men nå er vel ikke Opel kjent for å være konsekvent heller, da! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp stod om de i BIL......der fikk GTCen bedre poeng for 200hk enn GTIen hvis jeg skumleste riktig....men stolene og intereøret i GTIen er fetere, det mener jeg og BIL......Men GTCen var et artig bekjentskap........jeg skal skjøpe takantenna til GTCen......den skal I ha....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.