Alurør med diameter på 1,5" med litt gods ca 1m lengder, hvor finner jeg det hen?

Anbefalte innlegg

Er ute etter noen Alu rør med litt gods og tykkelse på 1,5" til ett prosjekt jeg holder på med. Er det noen som veit hvor jeg kan finne slikt i Oslo området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør med Astrup å sønn i Haavard martinsensvei 34.

faren min har jobba og jeg har jobba der å dem driver med sånt.

går ann å høre om du kan få no kapp,men kan ikke låve no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk handlet rør i dag hos Maxbo Karihaugen :) De hadde diverse størrelser i lengder på 120cm : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de alurør der? Det må være nytt etter at jeg jobbet der for noen år siden :) Butikksjefen der har forresten en 3-rotor Cosmo med 700+hk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de alurør der? Det må være nytt etter at jeg jobbet der for noen år siden :) Butikksjefen der har forresten en 3-rotor Cosmo med 700+hk :P

 

De har utrolig mye rart der, hadde vel 6 forskjellige typer alu rør der og sikkert like mange alu stolper der. Prøvde å ringe litt rundt først til diverse firmaer som selger jern, men var visst vanskelig å få kappet ting osv. Så var jo like greit å prøve lykken der : smil :

 

Såpass, det er heftig bil : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.