Mjøstreffet, noen som skal?

Anbefalte innlegg

Driv å prøva å overtale fruen, men lettere sagt enn gjort :-/ mulig eg reiser likevel :-p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg ikke har fått med meg et eneste treff til nå i år, så kanskje en skulle ha tatt turen:) Mange fra Ålesund området som skal nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg ikke har fått med meg et eneste treff til nå i år, så kanskje en skulle ha tatt turen:) Mange fra Ålesund området som skal nedover?

 

Slik det ser ut til nå er det meg, Kristoffer Hansen, Steffen Hansen, Frank Skare, Ole Andreas Wiik og Sindre Svellingen.

Du kunne joinet meg og Hansen-brødrene på fredags kveld? Kjøre i 12-01 (natt til lørdag) tiden har det vært snakk om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okej! Gir beskjed i løpet av morgendagen om jeg blir med nedover:) Blir det telting eller hytter på deg/dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på overnatting enda, men tar det litt på sparket :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke treff på meg gitt.. Reiser til bergen lørdagsmorgen for å hente en båt, så da blir d litt vanskelig:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.