bra pris på soting av ruter hos solfilmteamet

Anbefalte innlegg

Jeg var ute med min audi S6 forleden for og få sotet rutene mine. var hos en kar på Rong som driver ett lite firma som heter solfilmteamet. Dette var min andre bil jeg var og fikk lagt på film hos han og er egentlig meget fornøyd. på S6'n min fikk jeg lagt på film på 5 ruter (avant) for 2700 kr og han gjor jobben mens jeg var der. (tok ca 3 timer) da tok han ut rutene i bakdøren monterte film og monterte inn rutene igjen.

 

Filmen er tykkere en f-eks biltema sin og på den første bilen jeg var ute og fikk lagt på film virker det veldig slitesterkt. bilen har sått ute i mye solys blitt vasket og ingen tendenser tilfalming eller skader. han har leverer også garanti på solfilmen på 7 år

 

så min erfaring med solfilmteamet er ikke annet en positive

 

http://www.solfilmteamet.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo veldig bra pris :) Kanskje vi skulle fått til en grupperabatt hos de, er jo mange som vil ha solfilm, meg inkl :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

henger meg på grupperabatt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

henger meg på grupperabatt!

 

Har sendt de mail :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakket litt med han på solfimteamet i går og jeg må nok korigere prisene litt ser det ut til. jeg var ikke klarover det selv men hadde fått noen skreklige gode rabatter første gang jeg var hos han i 2011.(gjennon en kamerat av meg) jeg fikk samme pris igjen nå men det var egentlig "gi bort" pris. jeg forsto han hadde svart på mailen som var sendt til han og prisen han hadde oppgitt der er ikke så gale heller syntes jeg rundt 3500 ink moms mener jeg han sa. jeg kjenner heller ikke innholde i mailen men det blir vel snart kjent for alle tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en S6 selv som eg har lyst og sote vinduene på, er det mulig og få se bilder av resultatet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en S6 selv som eg har lyst og sote vinduene på, er det mulig og få se bilder av resultatet?

 

ingen problem. skal få ta noen biler etterpå så snart det letter litt med regnet her. har nå mørkeste lovlige sotingen på både A6'n og S6'n solfilmteamet som har lagt på begge bilene. det som jeg syntes var fint med de filmene var at det var ikke noe stort problem og se ut rutene selv når det er litt mørkt ute. og innsyn = 0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig bra ut, for bare håpe det blir litt opplett i dag då :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noen bilder av A6'n er ikke de beste men ser no litt hvordan det ble. som sagt så snart det letter skal jeg knipse noen flere og bedre bilder

249.jpg

250.jpg

251.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, jeg fikk svar på mailen igår, bare litt treg med å poste svaret.

 

Prisene er som følger:

 

Frem til B stolpe stasjonsvogner: 3500,-

Frem til A stople Stasjonsvogner: 4500,-

 

For sedaner er det 300,- ekstra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut på A6'n. Gleder meg til og se S6'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg etter litt fått tatt noen bilder av S6'n og sotingen på den. må sies at jeg skal ta opp igjen ett vindu på bakdøren da han ikke ble helt fornøyd med det etter vi forsøkte og legge på film uten og ta ut ruten noe som gikk på A6'n men S6'n er det forskjell på noe vi oppdaget etterpå som gjør at ruten må ut for og få filmen helt inntil i bakant på ruten/døren. ruten på motsatt bakdør ble ruten tatt ut og tatt 100%

 

362.jpg

358.jpg

357.jpg

356.jpg

359.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut :D må nok gjøre dette på min også... men kor mange prosent har du på¨de forskjellige vinduene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut :D må nok gjøre dette på min også... men kor mange prosent har du på¨de forskjellige vinduene?
Ja bilen tar seg godt ut med mørke ruter. nå har jeg vel mørkeste lovlige som man får ha på bil. mener det er 4% på de 5 rutene jeg har tonet, fristet og ta rutene på fører og passasjersiden men gidder ikke bli stoppet for det og måtte rive av igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått en epost med dette :: rock :

VACN%5b2%5d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.