Audi A6 C4 2.5 TDI Quattro vurderes solgt

Anbefalte innlegg

vurderer nå salg av gobilen.

 

det er en a6 c4 tdiq 140hk registrert i 1997,bilen har gått 347.000 per dags dato men er i god teknusk stand i forhold til det vil jeg tørre påstå.bilen hadde gått i samme familien før jeg kjøpte den.har kvitteringer på mange titalls tusen fra de siste åra.jeg selv har nå kostet på den godt over 20.000 det året jeg har hatt den.

 

jeg skifta til "ny" dieseltank da den gamle var opprusta,den nye er godt innsmurt med tectyl så den holder i mange år.

 

det ble skifta reg.reim og tilhørende vannpumpe,strammehjul,reimskive,svingningsdemper på ca 330.000,alt i alt kom delene på rundt 10.000

 

venstre forskjerm var opprusta så det ble skifta til ny for en måned siden og tok samtidig dørene og bakskjerm på samme sia så den sia er nå helt rustfri.framskjerm på høyre side er også skiftet for et pat år siden og er helt rustfri,rusta som er å finne er bobler over listene på dørene på sia som ikke er lakkert,samt litt nederst på bakluka.den sia som er nylakkert var atskillig mer rustet enn den som ikke er det,og rusta som var der var ikke ille fikk jeg høre av lakkerern.ellers har den to små bulker på panseer etter hjortepåkjørsel i vinter.

 

sitter nye sommerdekk på 16" felg på bilen,greie piggdekk på alu samt ett sett 17"bolero med slitte sommerdekk som jeg var tenkt til å pusse opp.

 

eibach 35mm fjærer godkjennt i vognkort.

 

s6 refleksplate

 

ble skiftet skiver og klosser rundt om i forbindelse med eu-kontroll nå,mangler å skifte kalipere bak da brekket er tregt og tar dårlig,nye er på vei i posten og bilen blir godkjennt i løpet av neste uke mest sannsynlig.

 

interiøret er helt uten hull,litt flekker her og der men ellers pent.følger også med ett ekstra interiør som er identisk bare med "quattro" skrift på setene.

 

Avtagbart hengerfeste

 

bildene får tale for seg selv,møkkete på flere av bildene dessverre.

 

DSCN0566.jpg

 

DSCN0565.jpg

 

DSCN0564.jpg

 

DSCN0563.jpg

 

DSCN0562.jpg

 

DSCN0561.jpg

 

DSCN0374.jpg

 

531315_344962132246221_1865407854_n.jpg

 

 

prismessig så ser jeg for meg 45.000,skambud vil jeg bli spart for.tlf 91 12 91 31

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen eu-godkjennt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar denne opp igjen da det frister med noe nyere.den har ikke gått helt som den skal i det siste,manglet litt drag,men etter litt rengjøring av div kontakter og følere så vil jeg si den er friskmeldt.starter lett nå etter det ble kaldt også.godt med varme i varmeapparatet.bruker ikke olje eller vann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

interessert i bytte med a6 c5 1.8t?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

interessert i bytte med a6 c5 1.8t?

 

bilder/info?er vel egentlig ute etter rent salg da nyere bil står på ønskelista,men alt vurderes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal se litt på den jeg og så får du tilbakemelding om jeg er intr:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innbytte og mellomlegg til 08 eller 09 Mini Clubman Cooper D?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innbytte og mellomlegg til 08 eller 09 Mini Clubman Cooper D?

 

takker for tilbudet men det bli litt i meste laget for meg for øyeblikket:)er hovedsaklig ute etter innbytte i passat tdi stv 02-05 til maks 100k:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris har du tenkt deg? hviss ikke jeg har oversett at du har skrevet det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en a6 avant c5 tdi 1.9.2000 mod. evt bytte likt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundt 45 har jeg tenkt meg.går ikke mye under det.

pris har du tenkt deg? hviss ikke jeg har oversett at du har skrevet det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en a6 avant c5 tdi 1.9.2000 mod. evt bytte likt?

 

Send meg litt mer bilder av interiøs osv og litt mer info så skal jeg se på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått et bud på 40.000 usett etter den ble lagt ut i gåt men går ikke for under 45 såfremt det skulle vise seg å ikke komme noe mere interresse.kan også ta innbytte i golf 4 fra 2000 og oppover,kunn 1,6 bensin og 1,9tdi som er intr da jeg trenger billig pendlerbil,samt passat 3bg.kan legge imellom litt fra min side.

 

 

 

 

Sneia borti en hjort idag så framskjermen fikk seg en litn trøkk,kan trekke fra 5000 på prisen om kjøper vil fikse dette selv.fremdeles ikke heilt lik seg mes tanke på drag i motor,har gått bra nå i 3 uker etter jeg tok en omgang med alt av kontakter framme i motorrommet,har nå blitt litt slapp igjen så er mest sannsynlig dårlig kontakt på et eller annet der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.