stygg ulykke i rælingstunellen

Anbefalte innlegg

Å jeg går ut ifra at du lærte på det å ikke gjør det samme igjen..?!

Ja, har gode bremser nå:P

Hehe, fikk meg en grundig lærepenge dengang, og roer meg kraftig ned når jeg ikke hvet sikkert hva som er rundt neste sving...

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, fikk meg en grundig lærepenge dengang, og roer meg kraftig ned når jeg ikke hvet sikkert hva som er rundt neste sving...

Dvs du kjører fortsatt som en "idiot" ellers?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hørtes det egentlig ikke ut som du hadde lært noe som helst da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje være forsiktig med å dra alle under en kam her,men du er vel kanskje verdens beste sjåfør??

Aldri sagt jeg er verdens beste sjåfør og kommer aldri til og bli det heller

men folk som kjører der gasser alltid på etter fotoboksene for så å stå på bremsene 100m lenger ned og det er jo bare unødvendig

Uansett ikke frekt ment selv om jeg kanskje glemte de obligatoriske smilefjesene ;-)

Selv om det er og blir møkkastrøm ;-)

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hørtes det egentlig ikke ut som du hadde lært noe som helst da ?

Han skrev jo at han har lært å ikke kjøre gris når han ikke veit hva som er rundt neste sving :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men folk som kjører der gasser alltid på etter fotoboksene for så å stå på bremsene 100m lenger ned og det er jo bare unødvendig

Uansett ikke frekt ment selv om jeg kanskje glemte de obligatoriske smilefjesene ;-)

Virkelig fint at du kaller Lillestrøm for Møkkastrøm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det ikke er frekt ment, hvordan er det ment da egentlig ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dvs du kjører fortsatt som en "idiot" ellers?

Nei, gjør da ikke det, det med bedre bremser var ment som en spøk.

Jeg kan kjøre litt fort og "aktivt" på noen veier som jeg kjenner godt, det gjør vel de fleste?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det tror jeg stemmer bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uavhengig av fartsgrenser og fotoboks. Den utkjøringen er stygg og kommer brått på om man ikke er kjent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo en i skien som kjørte, rettere sagt prøvde, igjennom en sving i 120 på vått føre og fartgrensa er 70 der det skjedde. Han traff et eldre ektepar rett i trynet da bilen hans fikk sladd. I den påfølgende rettsaken argumenterte han at en kompis av han hadde klart å ta svingen i 120, men "martin schanhce hadde ikke engang klart den svingen i 120". Dette kom vitterlig nok å trykk i lokalavisa...

Uansett, er det veien eller det sjåføren sin feil? Er svingen stygg pga det ikke går å ta den, på vått vei, i 71,5% høyere hastighet enn hva fartgrensa er? Eller er det rett og slett sjåføren som var problemet her?

Til ettertanke så skal det sies at såvidt meg bekjent så er det på ingen måte eneste bilen personen har totalvraka/kollidert.

Så i midt syn er det eneste som er skummelt med den rundkjøringa er at idiotene som kommer i "hundre og helvette" kan treffe noen uskyldige, ha noen uskyldige med seg eller, som i det seneste tilfellet, vrake en uskyldig persons bil. Jeg gir dem igrunn ikke mye sympati for at de oppfører seg såpass uforsvarlig og det resulterer i at de skader seg selv. Men for all del, hvis det er så vanskelig å se skiltinga så kanskje man skulle satt opp et skilt som var "umulig å overse"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant de ut noe mer om farten, bilen og hva som hadde skjedd her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.