Invitasjon til gokarttreff i Vestfold!

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi vil gjerne 'gjøre opp' for forrige gang dere var nordover, og inviterer herved Telemark Lokallag til:

 

VACN GOKART 2012

IMG_0058.jpg

 

VACN Vestfold har de seneste årene vist styrke på gokartbanen i Andebu, og nå er det på tide å vise hvem som er best!

Derfor inviterer vi til konkurranse mot Telemarksbataljonen, og vi håper på knallvær men kanskje med noen drypp for spenningens skyld! :P Banen fikk ny asfalt i fjor, og fremstår som jevn og rask! Standard leiekarter.

 

Fredag 24. August:

Vi i Vestfold lokallag inviterer til relativt uformell konkurranse (les: blodig alvor!!) mellom lokallagene, og håper vi har såpass gode førere at vi kan stikke av med seieren denne gangen!

Vi ser an hvor mange som melder seg på før vi velger konkurranseform, da evt. LeMans må bestilles hos kartutleieren på forhånd!

Grillen er varm fra kl. 18, vi serverer pølser med tilbehør.

Pølser: gratis!

Brusboks: 10,- (Cola/Fanta)

 

Premiering!!

 

Påmelding til treffet, si fra så snart du vet om du kommer, men senest en uke før! (både antall førere og tilskuere for serveringens skyld)

Dette er et familievennlig tiltak, det er både kiosk og toaletter på området.

 

Håper å se mange fra Telemark, såvel som Vestfold! Både nye og gamle medlemmer!

 

Vel møtt!

 

Detaljer om priser og kjøreanvisning på hjemmesiden til kartutleie.no

Gulesiderkart med beskrivelse over Siljan fra Skien her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen??? Skal vi virkelig vinne denne på walk-over? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan svare her også (ettersom det er laget nesten 45 tråder om dette andre steder inni dette forumet:p). Jeg har ferie og for en gangs skyld passer det begge dager for meg, så jeg skal både øve meg på å kjøre fort den ene dagen og gjøre mitt beste for å kjøre fort den andre dagen:). I en av de andre trådene tyder det på at jeg ikke kommer ensom fra Telemark. I alle fall på løpsdagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ey! Skal dere trene også? Æ'kke lov det vel? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer.

 

Håper fler fra teleark henger med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber desverre.. Ellers hadde det vært morro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med den 24 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer oxo den 24. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få til felleskjøring fra telemark da.....

 

Når og hvor møttes vi ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dere kjører over Siljan og Hvarnes, blir jo bra trening det også! :D

(Kan være litt humplete for lave biler.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få til felleskjøring fra telemark da.....

 

Når og hvor møttes vi ?

 

Vil foreslå kl. 17:30 på parkeringa til Gjerpen (barne) skole. Naturligvis må vi kjøre om Hvarnes: smil :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det sånn vei at man må belage seg på 2 kolonner? en for oem høyde og en for lave?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyde er forsåvidt ikke noe problem. Det er heller det at det i alle fall i fjor var en del humper/humpler å svinge utenom. Jeg skal selv kjøre Lupoen, så det kommer ikke til å gå så veldig grisefort med meg akkurat;).

 

Hovedsaken er at det er en artig vei å kjøre og det er fint å se ting man ikke ser hver dag. I alle fall synes jeg det er fint å oppleve noe mellom A og B og at ikke stedet man skal til er målet med turen i seg selv: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi prøver, regner med og stille med kjerringa sin vento, men den er godkjent hos bt med 8cm klaring så da holder det vell for veistandarden vi har i norge:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg tilbake etter en finfin fredagskveld i Andebu. For et fantastisk anlegg de har der oppe i skauen: ja :. Den første biten fra Hvarnes (den tidlligere dårligste) er nå nyasfaltert, så det var null problem nær sagt uansett hva man hadde kjørt.

 

Det er bare å glede seg til den 24.:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 stykker? Noen flere sånn i siste liten? :)

Kommer alle dere alene forresten?

 

De som er påmeldt:

Andreas

Lars Erik

Jan Erik

Sven Ola

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i alle fall alene. Eventuelt med hund, så konepone får litt fred, men han skal ikke ha noe å spise (selv om han selv nok mener det motsatte);).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok alene også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer alene selv.

 

må da være fler enn 4 fra telemark ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir i så fall slitsomt for oss fire. Det tar på å kjøre pass på 10 min. og mer over litt tid.

 

Men uansett er det bare å glede seg. Så at værmeldinga i NRK Fjernsynet var lovende for både grilling å fortkjøring utendørs: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, vi krysser fingrene! (Ser det er meldt noen dråper, og DET var morro forrige gang vi kjørte!

 

Supert at i alle fall dere kan! Tror nok dere kan gjøre en god innsats! : ja :

Noen som har hørt mer fra Sven Ola forrsten?

 

Tror vi blir litt for få til å kjøre Lemans eller lag, så det blir gode, gamle mann mot mann! Totalvinner tar potten! :P

Husk å møte opp i god tid, så vi får ordnet med dresser og hjelmer osv! (Har du hjelm, så ta med!) Kan også være lurt med hansker, men er selvsagt frivillig.

Vi fikk litt rabatt sist vi var der, skal prøve å få til litt mer siden vi blir såpass mange.

 

Det viktigste er uansett å ha det gøy!!

(og vinne..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jukser litt, jeg skrev først i off-topic-tråden men ingen har tydeligvis lest det så da copy-paster jeg det inn her:

 

Fikk fraktet et sett surroundhøytalere oppover februar i år, men selgeren glemte å sende med 2 høytalerstativer og nå savner jeg de. Er det noen som kunne svingt innom denne personen som bor i Stathelle og ta med de, det skal ikke være store greiene. Anyone??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sven Ola kommer :)

 

Chris, jeg har nok ikke tid til å hente dem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'll be there :) Uten følge regner jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.