#26 Skrevet August 24, 2012 Jeg må trekke meg i siste minutt, har hatt båten min for salg siden juli, og torsdag fikk jeg bud på båten med en forrutsetning at båten kunne hentes i ettermiddag. Så må gjøre båten klar for og hentes og overlevering ikveld så desverre. Hadde sett fram til denne aftenen med gocart og mye bra folk men desverre passet det ikke denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 24, 2012 Vi får ta det igjen, Lars Erik! Lykke til med salget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 24, 2012 Takk for oppmøte og hyggelig treff, det ser ut som om vi er nødt til å trene litt til! Totalen stakk Jan Ivar av med, (mistenker at klagingen på ryggen kun var spill for galleriet..) men Sven Ola var det ingen som greide å ta fra beste rundetid! Fyldigere referat og tider&tabeller i Vestfoldtråden når jeg får lagt det inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 24, 2012 Takk for en hyggelig fredagskveld: ja :. Smått utrolig at jeg måtte kjøre helt til kommunegrensa til Larvik før jeg så den første elgen på hjemturen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 24, 2012 Da er filmene lastet opp. Ikke redigert på noe måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 24, 2012 Takk for laget, var jo litt arti med slik derre gokart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 25, 2012 Takk for treffet, det var artig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 27, 2012 Oppdatert med både bilder og filmer! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2648908#post2648908 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...