Klokkeslett vi skal ha Lokallagsmøte ?

Klokkeslett skal vi ha møte ?  

11 stemmer

  1. 1. Klokkeslett skal vi ha møte ?

    • 18.00
      2
    • 18.30
      0
    • 19.00
      5
    • 19.30
      0
    • 20.00
      4


Anbefalte innlegg

På hvilket tidspunkt på døgnet skal vi møtes ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor skal det være da????

Fåreslår Rema 1000 Tollnes. Stor og god plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å møtes et sted der det går Ann å ta en matbit også :)

 

Slik undersøkelsen for lokasjon ligger ann nå, ser det ut til at det blir Peppes på Herkules

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det jo litt greit å ta det etter kl 20, så slipper man handlevognbulker og masse biler på parkeringsplassen hvis det skal tas noe bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og etter kl 20, kan det bli sent for mange. Barnefamilier, etc. Derfor jeg har satt opp disse undersøkelsene, og når de går ut, det er sånn der blir.

 

De som kan møter opp, til rett sted og rett tid. De som ikke kan, møter opp mnd etter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er Herkules vi skal så på så stemmer jeg for etter 20:00 , ivertfall jeg synes ikke noe å stå å råne sånn med bilen mens det er masse folk til stede :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare å kjøre ned i kjelleren. Så lenge man kjører ned ved Mc Doof så er det sjeldent mye pågang rett innenfor innkjøringa (så lenge vi ikke snakker f.eks. første arbeidsdag etter jul, når hele Telemark skal bytte bråtan man fikk til jul). Fint sted å slarve når det høljer også:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men greit å tenke på at ikke alle kommer seg ned der mtp man må over de plast dumplene på utsiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men greit å tenke på at ikke alle kommer seg ned der mtp man må over de plast dumplene på utsiden..

 

HEHE. Nå har ikke jeg kjørt strykejern på daglig basis de siste årene, så det falt meg ikke inn. Men i så fall er alternativet taket (forutsatt at man greier overgangen fra oppkjøringsrampa til planet der oppe:p).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det klarer ivertfall jeg med ventoen i grei fart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg kommer meg over med min nå(så vidt i snile fart, ellers så tar den i) På Golfen (3) måtte jeg ha grei fart ellers satt jeg meg fast..

 

Men Olsen kommer ikke akkurat over de nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sette en dag snart eller? :) Er jo straks månedsskifte igjen og det er jo greit å få det f.eks 1. tirsdag i mnd eller noe så det er greit å huske. Hvor det skal være går an å tilpasse etter vær og årstider :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.