Anbefalte innlegg

Er ute etter et billig 4x4 som jeg kan bruke til jordebil, trenger ikke være euok eller noe, ikke vag heller, trenger igrunn ikke være norsk bil engang.

 

MEN, en norsk 100 ikke-avant er absolutt en favoritt, men alt av 4x4 personbil er av interresse.

 

Av Audier, så trenger den ikke engang ha motor/, så lenge en femmer passer rett inn og den ruller.

 

 

Prisant under 10k, dess lenger under, dess bedre :) PM meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ute etter et billig 4x4 som jeg kan bruke til jordebil, trenger ikke være euok eller noe, ikke vag heller, trenger igrunn ikke være norsk bil engang.

 

MEN, en norsk 100 ikke-avant er absolutt en favoritt, men alt av 4x4 personbil er av interresse.

 

Av Audier, så trenger den ikke engang ha motor/, så lenge en femmer passer rett inn og den ruller.

 

 

Prisant under 10k, dess lenger under, dess bedre :) PM meg..

 

http://bil.autodb.no/autodb/search.w...dItemId1482783

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=241601&highlight=pajero

 

kansje ikke helt hva du hadde i tankene, men denne kan jo være kjekk for å dra opp jorde bilen ,brøyte med osv :) pris kan diskuters

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en passat syncro uten motor fu kan få for 5 lapper. Denne er regga og kan brukes på vei også om den eu godkjennes. Er betalt årsavgift. Har en tdi motor, du kan få med billig, den mangler vannpumpe og ledningsnett. Ecu har jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pajero er nok litt for stor, dessuten har vi John Dyret til å dra opp bilene med :)

 

Passaten kan være mer interressant om jeg får vippet en femmer oppi den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi 90 coupe Quattro. 20V 170hk.

Ønsker 15k for den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Subaru justy stående. Endel rust og slik. Men starter og går som ei kule ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5er er nok vanskelig i passaten, men vr6 er mulig, men du må ha clutchhus eller syncro til vr6.

Dette er en 90 mod b3, så motor er tverstilt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, ok. Jeg vil helst ha en kjærre jeg kan putte den ene turbofemmern oppi.

 

Den subaruen kan være interressant den også. Jeg får se hva som dukker opp av biler her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.