Anbefalte innlegg

skjer det noe den dagen her ? ser det står på terminlista at vi skal ha grillings å badebukse i dette flotte været : vinke :

 

så det ikke stod noen tråd om det så jeg tenkte jeg skulle ta det opp da vi ikke har gjort noe særlig sosialt da :) jeg drar forsåvidt iløpet av August og flytter til Follo å blir med i dems lokallag fra der av.

 

Derfor hadde det sikkert vært fint med kanskje noe sosialt før jeg dro da :) evt grillinga eller pizzakveld senere i august.

 

keep it low : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst å komme med C4'en ihvertfall. :) Bare kjærringa ikke har seinvakt eller jeg er i Oslo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei karer og damer. I dag 3/8 er det knall vær og jeg fyrer opp grillen til et sosialt samvær her på nonshaugen til kl 1830. For dem som har rc bil så er det bare å ta med seg den også. Har laga bane i hagen som er 75 meter lang med 8 stk hopp 6 svinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ladd opp batteria dine harald

:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.