#1 Skrevet August 1, 2012 skjer det noe den dagen her ? ser det står på terminlista at vi skal ha grillings å badebukse i dette flotte været så det ikke stod noen tråd om det så jeg tenkte jeg skulle ta det opp da vi ikke har gjort noe særlig sosialt da jeg drar forsåvidt iløpet av August og flytter til Follo å blir med i dems lokallag fra der av. Derfor hadde det sikkert vært fint med kanskje noe sosialt før jeg dro da evt grillinga eller pizzakveld senere i august. keep it low 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2012 Jeg har lyst å komme med C4'en ihvertfall. Bare kjærringa ikke har seinvakt eller jeg er i Oslo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2012 Hei karer og damer. I dag 3/8 er det knall vær og jeg fyrer opp grillen til et sosialt samvær her på nonshaugen til kl 1830. For dem som har rc bil så er det bare å ta med seg den også. Har laga bane i hagen som er 75 meter lang med 8 stk hopp 6 svinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2012 ladd opp batteria dine harald :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...