"Billige" konkave felger - 18-19"?

Anbefalte innlegg

Virker som det meste av forslagene her faller LANGT utom priskriteriet til trådstarter ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott med forslag, men har kanskje litt harde kriterier denne gangen her. Har uansett noen få alternativer å velge imellom, men bare å kom med andre forslag også - men husk at de skal være konkave.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det? Funnet de felgene du vil ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har ikke det. Står mellom et par RH-trading har, VMR V701 og et par av Nutek sine felger. RS5 Rotor og VW Savannah er også under vurdering, men kan hende jeg venter til neste sesong med felger ettersom tiden begynner å bli knapp, samt at jeg har andre ting å prioritere akkurat nå. Men forslag trenger jeg åkke som, så bare å hjelpe meg videre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forsåvidt 0.05 som et alternativ også, men takk for tips om leverandør:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forsåvidt 0.05 som et alternativ også, men takk for tips om leverandør:)

 

Her har du en annen leverandør og om du vil sammenligne priser dersom det blir aktuelt ;)

http://www.sbt-tuning.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyreklikk på bilde, trykk "kopier bildeadresse" og lim det inn med å trykke på insertimage.gif-knappen:)

 

Concavesilberseiteweiss.png

 

Like Zito og den slags, men den polerte kanten gjorde at de ikke var veldig like allikevel. Kanskje litt dyre, men jeg skal vurdere de når tiden kommer for å handle felger:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva synes du om modellene til Rohana Wheels da Mads Kristian?

 

RC5, RC10 eller RC20 f.eks

 

RC5 med 19x9,5 et50/33?

 

RC10 og RC20 er kun i 20" visstnok..

 

Dette er RC5 ihvertfall.

rc5.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt kule, men jeg får grøsninger nedover ryggen av de falske skruene (noe jeg regner med det er når jeg ser prisen) og blandingen av sort og polert. RC10 er noe jeg vurderte helt til jeg så at de bare fantes i 20", og det skal jeg ikke ha - men felgdesignet var veldig fint og enkelt, og akkurat noe sånn jeg kunne ha tenkt meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

45_533214011.jpg

 

Hva med disse? Er dette replica av Rotiform SNA, eller er SNA også replica av noen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er zito felger :D ligner mye på SNA men ikke nok : p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zito hva da? :P Fant de på Finn (RH Trading), men står ikke navn eller beskrivelse på de, så har sendt forespørsel. Ikke at Zito er dyre felger, men de er for billige til at det kan være Zito, tror jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fant de på ebay jeg. husker ikke hva de het nå men. skal sjekke litt ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint, for jeg finner ikke noe på Zito sine sider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt kule, men jeg får grøsninger nedover ryggen av de falske skruene (noe jeg regner med det er når jeg ser prisen) og blandingen av sort og polert. RC10 er noe jeg vurderte helt til jeg så at de bare fantes i 20", og det skal jeg ikke ha - men felgdesignet var veldig fint og enkelt, og akkurat noe sånn jeg kunne ha tenkt meg:)

 

Er så enig med de skruene og sort/polert finish.

Sender en forespørsel for deg om det er mulig med kun sølv finish og lage de uten de skruene.. :)

Pris etc kan vi ta på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VMR har også noen som kanskje kunne vært aktuelle for deg Mads Kristian...?

 

Tar V701 som ett eksempel, kul clean felg som jeg tror ville kledd enormt mange biler.

 

http://www.vmrwheels.com.tw/wheels_v701.html

 

Her er det også slik at vi kan ta pris på PM om interessen er der.. Det gjelder også deres øvrige sortiment ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Alexander og Steffen: ja :

 

Sender en PM, Glenn Erik, for V701 er noe jeg har vurdert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så enig med de skruene og sort/polert finish.

Sender en forespørsel for deg om det er mulig med kun sølv finish og lage de uten de skruene.. :)

Pris etc kan vi ta på PM.

 

Disse kunne bli levert i kun to utførelser: Machined face og Matte Black.

På Matte Black utførelsen var skruene sorte, så de ble litt mer anonyme.

 

Så da vet du det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var visst Zito selgeren fra Finn solgte, så da spøker det for at det blir disse felgene. Både konkave og med høyglanspolert kant - det er sånt man liker: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha, åssen felger ble det på deg til slutt? Mulig du har skrevet det i en annen tråd uten at jeg har fått det med meg i farta:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.