Noen som kjenner/veit hvem Rita Wendt (Sandefjord) er/slektninger?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en Golf som gikk på Toten for noen år siden, og eieren er da Rita Wendt i følge 2282. Før jeg velger å ringe frøkna (har sendt en SMS uten svar), så lurer jeg på om noen veit hvem dette er, eller kanskje kan svare på om det er en sønn eller lignende som egentlig eier bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at dette ikke skal stå helt tomt, jeg drar ikke kjensel på navnet dessverre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ga meg ihvertfall forhåpninger:p

 

Eventuelt om noen bor i nærheten (Korsvikveien 8 B, 3234 Sandefjord) og kunne tatt en tur forbi for å se om det står en Golf utenfor der? Eller kanskje ringt på og spurt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en pm til Christian Aadne Han har kjørt taxi i Sandefjord. Mulig han kjører fremdeles.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ga meg ihvertfall forhåpninger:p

 

Eventuelt om noen bor i nærheten (Korsvikveien 8 B, 3234 Sandefjord) og kunne tatt en tur forbi for å se om det står en Golf utenfor der? Eller kanskje ringt på og spurt?

 

 

Jeg kan alltids ture forbi utenfor iallefall. Skal se om jeg finner på det ikveld eller ei;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt! Bare skriv her hva du nå enn måtte se på gårdsplassen:) Til info er det en hvit Golf 2 GTi 16v jeg ser etter, type med skjørt, breddere og 90-fangere.

Send en pm til Christian Aadne Han har kjørt taxi i Sandefjord. Mulig han kjører fremdeles.

Det skal jeg gjøre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ta turen i løpet av morgendagen om ingen andre gjør det. Bor noen minutter unna

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra. Venter på respons fra Andreas, så gir deg beskjed om han ikke har fått tatt turen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst på å ta en kikk, Jens? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, men har ikke hatt tiden til å bare "cruise" rundt de siste par ukene. Det er for mye som skjer..

 

MEN. Iløpet av helga skal det skje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters. Det haster ikke, men må si det klør litt etter å vite om den står der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor så intr? Vil du kjøpe den eller bare lurer på stand på bilen?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi Massern jakter original alpeinweiss Golf 2 GTI 16V tenker jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor så intr? Vil du kjøpe den eller bare lurer på stand på bilen?:)

Jeg er interessert i å kjøpe den om prisen er rett og om bilen fortsatt er brukbar. Lett prosjekt gjør meg ingenting, men greit at bilen ikke har stått på gress siden 2006. Ellers er det heeeelt riktig som Mr. Lereim sier; jeg jakter alpinweiss MK2 med riktig motor:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen Golf her. Men det står en snasen Audi A4 B6, en Transporter firmabil og en Laguna i gården. Interessert i noen av de? Garasjen var forøvrig tom... Å nei; jeg brøyt meg ikke inn. Den stod åpen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren, nå håpet jeg på napp også:P Da får jeg sende en PM til Christian Aadne for å høre om han kanskje veit noe mer. Dessverre ikke interessert i annet enn en Golf 2. Hehe.

 

Takk for at du gadd uansett, Jens: ja : Hva dette forumet kan brukes til:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende hun/de var ute og lufta bilen akkurat da.. Bare en tanke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker tanken, men den er ikke godkjent siden 08.07-2004, så heller tvilsomt at den blir brukt. Men dog, det er ingen skyldige avgifter, så det kan jo hende:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel ingen skyldige avgifter om skiltene er innlevert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant, men mente man fikk svar om at bilen var avregistrert på SMS av 2282 hvis den var det, men der tok jeg feil. Har vært avregistrert siden 29.12.2006 ser jeg nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.