Tur til Trollstigen søndag 12 August

Anbefalte innlegg

Synes disse turene er et flott tiltak og noe jeg liker å være med på.

Men jeg vil gjerne komme med litt konstuktiv kritikk.

 

Det virker som om disse turene blir tatt litt på sparket (det ble vel bestemt søndagen før turen?)

Hadde det vært mulig å satt en dato litt tidligere på året, eller ihvertfall en 3-4 uker i forkant, slik de som må planlegge litt for å kunne bli med kan rekke å gjøre nettopp det? :)

I tillegg er det en del folk som ikke er innom forum og slikt like ofte som jeg er, og da kan en ukes forvarsel være kort nok til at de ikke får vite om det før etter det har vært.

 

Håper dere ikke tar dette feil, jeg synes lokallagsstyret gjør en bra jobb med treff, tur osv. Det er bare et tips fra min side :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble bestemt på sist pizza møte :) Egentlig så var det vel bare jeg å Jimmie som tenkte vi sku ta oss en tur men vi gjor det om til en lokalagstur for de som ville være med. No er jo pizza møta lakt ut i god tid her å omtrent ingen møter opp der så å planlegge noe i god tid uten å få høre hva andre mener er ikke alltid like lett ;)

Skal vi klare å gjør alle fornøyd å treffe på fridager må vi høre fra medlemmer slik at det går ann å legge noe plan som passer for alle :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble bestemt på sist pizza møte :) Egentlig så var det vel bare jeg å Jimmie som tenkte vi sku ta oss en tur men vi gjor det om til en lokalagstur for de som ville være med. No er jo pizza møta lakt ut i god tid her å omtrent ingen møter opp der så å planlegge noe i god tid uten å få høre hva andre mener er ikke alltid like lett ;)

Skal vi klare å gjør alle fornøyd å treffe på fridager må vi høre fra medlemmer slik at det går ann å legge noe plan som passer for alle :)

 

Joda, skjønner den og er enig, jeg har ikke akkurat noen god oppmøteprosent på pizzamøtene ;) hehe...

 

Men jeg er ihvertfall interessert i å bli med på disse turene, og en ukes forvarsel er for lite for meg,

det var bare det jeg ville ha frem :)

Det virker som om det var en vellykket tur, og noen bilder hadde ikke vært å forakte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jimmie å Espen som sku på tur ja:p

 

Denne turen vart tatt litt på sparken ettersom det va meldt finvær denne søndagen:)

 

Lokallagsstyret driver og planlegger en SMS varsling til våre medlemmer før at informere om pizzamøten, treff og turer. Koster noe kroner at sende ut, men hvis dette er det som må til før at trekke fler folk til arrangemang så må det prøves. Mer info om dette kommer i en egen tråd. Høres det intressant ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for turen karer og hyggelig med selskap Ben Cato!

ja var trivelig det O:-), sorry for alt rote eg glemte igjen i bilen din :-/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.