Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Er på leit etter en mk2 gti delebil, både 8v og 16v er av interesse ! :)

 

Trenger ikke være i bra stand karosseri eller interiørmessig, så lenge speedo,rattstamme, motor/gir og det som trengs til å bygge om en 1.8 GL til Gti er noenlunde helt!

 

Skrik ut på PM eller på TLF: 94986229(SMS på dagtid gr. jobb)

 

Mvh,

Magnus Johannessen LIe : rock :

 

BUMP :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 91 gti 16v med digifiz og helt og fint interiør mye bra deler ellers villha 7000 kr for den!: rolleyes tikker i ventiler men det er bare noen ventilløftere som er problemet! nye veitec dempere foran med senkefjærer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 91 gti 16v med digifiz og helt og fint interiør mye bra deler ellers villha 7000 kr for den!: rolleyes

 

Okei! :)

 

Jetta eller Golf ? Hvor i landet holder du til ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en PM til Trym Inderhaug, han har en GTI stående som nok er for salg, i Stavanger området så ikke så langt vekke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... 8v denne ? :)

 

Jepp, med kvasskam av ukjent merke + div småtteri.

Kom over rust i jekkfester, så har gått ned til hall pris :) 8000,- med 15x8 felger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fortsatt på jakt, virker som om det begynner å bli vanskelig å få tak i gtier fortiden :( Til deg Marius: Jeg tror no jeg vil falle for 16v, men jeg skal ha deg i bakhodet hvis det ikke er gti å oppdrive :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.