#1 Skrevet August 14, 2012 (endret) Heisann! Er på leit etter en mk2 gti delebil, både 8v og 16v er av interesse ! Trenger ikke være i bra stand karosseri eller interiørmessig, så lenge speedo,rattstamme, motor/gir og det som trengs til å bygge om en 1.8 GL til Gti er noenlunde helt! Skrik ut på PM eller på TLF: 94986229(SMS på dagtid gr. jobb) Mvh, Magnus Johannessen LIe BUMP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2012 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2012 Har en 91 gti 16v med digifiz og helt og fint interiør mye bra deler ellers villha 7000 kr for den! tikker i ventiler men det er bare noen ventilløftere som er problemet! nye veitec dempere foran med senkefjærer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2012 Har en 91 gti 16v med digifiz og helt og fint interiør mye bra deler ellers villha 7000 kr for den! Okei! Jetta eller Golf ? Hvor i landet holder du til ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2012 Send en PM til Trym Inderhaug, han har en GTI stående som nok er for salg, i Stavanger området så ikke så langt vekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2012 Jeg har denne http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?AdItemId=1495943&SimilarAdItemId=1495943&_cmd=results&cb=8359.2391193673 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2012 Hmmm... 8v denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2012 Hmmm... 8v denne ? Jepp, med kvasskam av ukjent merke + div småtteri. Kom over rust i jekkfester, så har gått ned til hall pris 8000,- med 15x8 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2012 Er fortsatt på jakt, virker som om det begynner å bli vanskelig å få tak i gtier fortiden Til deg Marius: Jeg tror no jeg vil falle for 16v, men jeg skal ha deg i bakhodet hvis det ikke er gti å oppdrive 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...