Anbefalte innlegg

Hei!.

Trenger ein diagnose på bilen min, he någen kjekke lys i dashborde eg vil ha vekk :(. Betale selvfølgeli..

 

Audi A4 B7 1.8t 2005mod

 

Kan kontaktes på 40497689.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke vagcom men har utstyr til å fjerne feilkoder og å lese feilkoder.. hva lys har du?

Bakdelen for deg er at du må til stavanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert få til noe. Helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bare se på feilkoder og slette dem med mitt utstyr.. du kan selvfølgelig lese dem ut å sjekke på nett hva det er..

Finni har vagcom om det er bedre.. Forøvrig tar jeg ingenting for å lese ut å slette koder for deg, men dersom du vil ha eget sånt utstyr så selger jeg det til meget bra priser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem å finne dem på nett :). Vil bare ha en anelse om hva som er galt så jeg kan få fikset det fortest mulig før GT28RS kitet snart er påvei. Når passer det for deg? Bare gi meg en melding på 40497689 så kan vi avtale noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på denna, tror jeg har noe feil med min 2005 golf mk5 1.6 bensiner, kan fuske litt på tomgang, akkurat som den rister, synes også den bruker mye drivstoff, noen som kan feil søke? så blir vi enige om hva personen evt vil ha for jobben!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror neppe du finner noe feil på din daniel.. er ikke alt som dukker opp... dog kan jeg gjerne se om det kommer opp noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bor på Lye og har vag-com, men er ikke hjemme før på søndag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror neppe du finner noe feil på din daniel.. er ikke alt som dukker opp... dog kan jeg gjerne se om det kommer opp noe

 

Det kan hende, har lyst å se unasett for å være sikker, når kan du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når som helst egentlig..,imorgen ettermiddag er det vanskelig for da skal mitt mørkeblå hjerte på stadion.. Sleng men en sms på 934 933 00 så finner vi utav det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniel: 90% sikker på at det er lambdasonden din som jukser... Fører til markant økning i bensinforbruk og jaging/juksing

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniel: 90% sikker på at det er lambdasonden din som jukser... Fører til markant økning i bensinforbruk og jaging/juksing

 

Hmm ja kan vell stemme dette, symtomene matcher jo, skal se hva jeg finner ut av det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare si tusen takk til arild for at du tok deg tid til å sjekke bilen min idag :). Vi fant noen feilkoder og de tydet på gåen lamba. Det som kom opp var:

 

Powertrain hidden bus: Failure

P1648 - 004 - No Signal/Communication

 

Anyone?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være en dårlig kontakt enten i instrumentpanel eller ecu ettersom hva jeg klarer å finne via googling.. Kan være derfor du fikk esp lyset også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant det jeg også på google, men merkelig at bilen sviver ujevnt på tomgang da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er lambdaen jeg.. Eksakt samme som daniel sin... Høyt forbruk og ujevn gange... Du får ikke den feilen som feilkode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har også bremseverktøyet ankommet... Låner det Gjerne ut om noen trenger å skifte bremser på bil med autohold eller elektronisk håndbrekk... Funker til vw/audi/skoda/merc/volvo men må i såfall vente til søren har skifta bremsene mine :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøver med nye lambda så ser vi hva som skjer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.