Vil du ha gratis deler og ymse skrot? Ta kontakt her!

Anbefalte innlegg

Tiden er inne for å bytte verksted, og det er ikke reint lite som ligger igjen som man absolutt ikke har bruk for. Må ærlig innrømme at det kanskje ikke er så mye å spare på, men det er diverse dekk, muligens noen ukomplette felgsett, diverse karosserideler, noe stereo osv, osv. Er du interessert i å ta en titt, så ta kontakt med meg i denne tråden eller på PM, så finner vi en dag det passer for deg/dere og meg og Eirik.

 

Er primært deler og stæsj til eldre VW og Audi. Har også noen komplette felgsett som selges for en ikke altfor dyr penge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 kanaler forsterker, har du det? pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre, dårlig med forsterkere her. Er ymse CD/kassettspillere og til nød noen frontsett som ligger igjen.

 

Kan jo understreke at det ikke er noe som blir sendt - da havner det heller på dynga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slags felger er det du har som mest da truu? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 3 Passat G60-felger (kommer ikke på navnet i farta) bl.a, men utenom det har jeg ikke helt oversikten. Er ikke så veldig mye spennende, men det er da noen sett i diverse boltsirkler man ikke har bruk for. De Passat-felgene skal du få om du tar turen - pluss alt annet du måtte finne som du kan ha interesse av (diverse usortert til Golf 2):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska me sjå, er det slike 15" stålfelger med sånne hull som er forma som plekter omtrent?

Kunne jo tatt n tur vettu, kikka litt! Henn er detta verkstedet da tru? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alu. Sebring går de kanskje under:)

 

Ti min ifra Lena.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja slike ja.. nemlig nemlig! :)

Akkurat, men da spørs det om n må ta seg en tur en dag!

Sku bare gjerne blitt i orden att i ryggen først, ikke moro å ut på noenting som helst når n går til som n slags gammal skalk! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å si ifra, det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sideskjørt til golf/jetta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre, dårlig med godbiter - og hadde jeg hatt hadde jeg beholdt det selv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg kan ta meg en tur i efta/kveld og se over rasket du skal gi fra deg! Hvis det passer! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ta en tur i kveld, men skal hjelpe Morten med noe diverse nå først. Send en SMS på 99462375 når du har tenkt å komme, så finner vi ut noe lurt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke tilfeldigvis Golf 2 interiørbiter?

Er spesielt ute etter instrumentramme som er hel, samt de wirene som går til varmereguleringen (den ene lange er røket hos meg, husker ikke hvilken).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har muligens ei ramme liggendes, men dette må jeg isåfall sjekke ut nærmere. Wiren har jeg nok dessverre ikke. Er magert igjen med deler til Golf 2, for har solgt unna eller brukt det meste selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamen da vart du da kvitt litt rask! ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble jeg - takk for at du lettet skuldrene mine litt, Per Olav, og unnskyld for at jeg tynget dine skuldre litt mer:p

 

Fikk litt bedre overblikk i går, og det er noen vinduer til Golf 2 (med "chrome" list bak), bakfanger til Vento, 4 dører til Vento (skal være bra for rust og den slags), emblemfri grill til ukjent bil (mest sannsynlig til Golf MK1 eller tidlig Polo, ny i eske), 2.2 20v Turbo pluggledningdeksel (ikke komplett, tror jeg), oljekjølere til S2/20v T, 2 instrumenter til Golf/Jetta MK2 i deler, ekspansjonstank til Golf MK2 og MK3, og diverse annet stæsj jeg ikke husker. Kom og plukk!

 

Og jeg sender ingenting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny leiekontrakt på nytt verksted signert, men har fortsatt ut neste måned før alt må være ute. Men jo mindre jeg må kaste, desto bedre er det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har du av karosseribiter til Golf 2?

 

EDIT: så det var lenge siden det var noe action i tråden så mulig det er for sent men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ei bakluke med Volkswagen sveist inn på, og det er vel stort sett det. Uansett for seint, for nå er alt kastet:) Drevet med rydding i hele helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.