"Bomba" til en 90 Quattro 20v ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Hei

 

noen som har "Bomba" til en Audi 90 Quattro 20v 89 modell liggende ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du delenr på den ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du delenr på den ?

 

Har desverre ikke det, har du en?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en fra en Audi 80q og en fra en Audi S4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om de passer? er det forskjel på de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker, derfor jeg lurte på delenr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delnr på bomba til Audi 90 er : 893 612 061 C

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare bokstaven i delenr som er forskjellig på dem:) bokstav er ut fra årstall. Kjøper du bombe, så spør om å få med brakketten, da er du sikker på at den passer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare bokstaven i delenr som er forskjellig på dem:) bokstav er ut fra årstall. Kjøper du bombe, så spør om å få med brakketten, da er du sikker på at den passer:)

 

Er det ikke forskjell på mm på boltene som går inn på pumpa da?: klø :

Jeg har også forøvrig en "bombe" fra en S4 liggende....Ligger i tråden HER

 

I følge liste til CAC, så er det forskjeller ihvertfall ( 2 typer...)

CAC deler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo mulig det kan være en forskjell der? Beklager:p men bare se om bomba di er firkantet eller rund nede ved festet:) du kan sammenligne de 2 bildene på cac linken i posten over, så ser du hva jeg mener. pass på at du kjøper ei bombe som har lik form som den du har, så er du sikker på den passer værtfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker, må net ta meg en tur under bilen å se, bare pm meg dere som har, med delenummer og pris, skriv om den er firkantet eller rund. tak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare bokstaven i delenr som er forskjellig på dem:) bokstav er ut fra årstall. Kjøper du bombe, så spør om å få med brakketten, da er du sikker på at den passer:)

 

Tull og vas. Sitter på jobb nå og ser at delenr fra S4 og 80/90 ikke er likt så da tviler jeg på at det passer da de ikke er nummeroverført til samme nummer. Delenummerene er helt forskjellig fra hverandre og bokstaven har absolutt ikke noe med årstall og gjøre...! Er en grunn til at jeg spør om delenr, da vet du at du får riktig del med en gang. Enkelt og greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tull og vas. Sitter på jobb nå og ser at delenr fra S4 og 80/90 ikke er likt så da tviler jeg på at det passer da de ikke er nummeroverført til samme nummer. Delenummerene er helt forskjellig fra hverandre og bokstaven har absolutt ikke noe med årstall og gjøre...! Er en grunn til at jeg spør om delenr, da vet du at du får riktig del med en gang. Enkelt og greit :)

 

Mulig det er forskjell fra s4, men 80/90 s2 og rs2 er jo samme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger dele nummer 893 612 107 A feil delenummer :(

 

i følge møller, noen som har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger dele nummer 893 612 107 A

 

i følge møller, noen som har?

 

Og det var nummeret på en bremsekraftforsterker ...........

Jeg sier det igjen. Les av delenr på bilen din, det kan umulig være så vanskelig ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var møller som kom med det nummere der..... får ikke set bilen min før i kveld så derfor ringte jeg møller og fikk dette nummere, ikke så vanskelig.. nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var møller som kom med det nummere der..... får ikke set bilen min før i kveld så derfor ringte jeg møller og fikk dette nummere, ikke så vanskelig.. nei.

 

Jobber på møller selv og sitter å ser i etka. Men nå er jo jeg spesielt interessert i de gamle bilene til Audi. Noe som tydeligvis ikke alle er ;) Den du skal ha er utgått og det står bare fra 1990 og utover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åå, klarer du å finne ut der hva delenummer jeg trenger? du kan få regnummere vist du trenger det, på forhånd takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den du skal ha er utgått og det står bare fra 1990 og utover.

 

Din er for gammel for å se det i etka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.