Wrom Wrom, Hilser pent på :)

Anbefalte innlegg

Hei sann! :)

 

Jeg er nytt medlem på siden her, og har nylig evakuert Nord-Norges ubrukelige, asfalterte ( en billedlig overdrivelse for de uendelige gjørmete, innsjølignende sølepytt og tele-hiv-mareritt) veier. Til Aust Agders fantastiske landskap, med veier som behandler 20 " mine med silkehansker, og dempernes livsløp noe lengre enn før.

Vil med dette bare hilse på, og fortelle litt hvem jeg er. Har veldig lyst til å møte andre i området som er Audifrelst, og kommer innom på treff dersom dere har, om alt skulle passe :)

 

Tidligere har jeg vært med i Pink Racing og Bodø Gatebil, og stått flere helger pissblaut og kald på ACR på Mo, ( vel å merke IKKE i bikini og høye heler!:) )

Bil frelst ihvertfall... har hatt usannsynlig mange biler, byttet motorer, vært forbanna, ja stort sett alt som følger å være bil frelst)

 

Prøver å legge ved et bilde av Trofast, mitt hjertegull.

 

Btw, dama ved sia av biln her, er ikke en "gatebilbabe med peiling på krig å fred å sånn". Det er ei huskjerring med smøregris under negla, stål i biceps, og duracell i gluteus m. stjel felga hennes, å hun lager bremsespor In Ya Face )

 

Hilsen

 

Ann Og Trofast ( Audi A4,S4,8E TQ 2004 mod)

 

C:\Users\Ann Kristel\Pictures\Audi A4 tq

biln.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til oss i Aust-Agder. Froland er et fint sted å bo, og trenger du originaldeler (eller bruktdeler) til den fine vogna di, så vil jeg på det varmeste anbefale Bilomsetningen AS, som holder til nettopp i Froland. Her får VACN-medlemmer rabatt også :)

 

PS: Vi har et sjeldent lokallagstreff allerede nå til Onsdag. Dette blir på IKEA i Kristiansand, kl 1900. Sleng deg med da vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til Sørlandet! :)

 

Som Per Henrik sier så har vi et lite lokalagstreff på onsdag, så da er det bare å komme og hilse på! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg glemte å nevne at vi har en egen gruppe på Facebook også. Se klistret tråd her i Agder-forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for velkomsten:)

Jeg har ikke vært innom siden her på lenge, så fikk beklageligvis ikke med meg at det har vært treff.

( er mye som skal på plass når man er nyetablert på nytt sted, med "kloninger" som skal organiseres hist og pist)

 

Min kjære Trofast ( asså bilen :) ) har lidd noe i den sammenhengen.. Hadde en ufyselig hendelse ut av en rundkjøring, der jeg mista motorkrafta og holdt på å få en anna audi rett i stjerten... Tilsynelatende gikk Trofast i nødmodus, så måtte frakte han til Gromstad auto.. Jeg syns ikke bilen er som han skal være etter det asså... Så planen nå er å prøve å få tak i en Vagcom, sånn at jeg får lest av bilen.

 

( naboen her hadde noe utstyr til avlesning, men jeg tørr F*#§en ikke å la noe mannfolk røre på bilen. Har hørt at noen av målerne kan få hjernen til å gå bananas.)

 

Jah, så fremkom det jo en lang liste ufyselige punkter, som var fullstendig nytt for meg. ( altså, vesentlige mangler som selgeren ikke informerte meg om)

Prøvde å få tak i han da, såklart... Uten hell. Flaksen i det hele er at han befinner seg i Nord-Norge.

 

( vi "Nordlænninga", driver ikke med pedagogiske metoder som " kjære deg, hvorfor løy du"), Vi lugger hjernerystelse, der ubrukelige folk lurer ved bilsalg.... :P

 

Neida, fra spøk til revolver... Jeg trenger nok en god del deler ja...

Har Bilomsetningen i Froland vagcom? Sjekka rundt litt, og finner atwurt har noe diagnoseverktøy, men syntes prisen var stiv.

 

Å ellers ville det vært hyggelig å blitt kjent med noen her.. Dere søringer er jo så reserverte!!!:P Kanskje vi kunne laga en treffkveld eller noe lignende?

 

Facebook bruker jeg ikke. ( helt sant!) kanskje noe "eksentrisk" å ikke ha det i dagens samfunn, men jeg fikser bare ikke oppdateringer om tragiske tvserier, "skal bare på do, brb", og folk sine helseproblemer. Da er bil og vedlikehold mere givende.

 

Hei å hopp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er flere her nede som har VCDS, Trond Gundersen blandt annet pleier å hjelpe meg når jeg har problemer :) Gi han en slant, så fikser han det nok ;)

 

Velkommen til Sørlandet forresten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben! :)

 

Bare å opprette en tråd om bilen også nå og pøse på med bilder, det er alltid godt mottat! Bilen ser jo kvass ut den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

velkommen hit :) Kast gjerne ut noen flere bilder av bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk :) Skal se om jeg får fiksa noen fler av Trofast.

 

Kvass å kvass... kanskje skarp nok tel ei kjærring..:) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal kjøpe Vagcom på norsk går du til www.obd2.no eller du kan kjøpe direkte fra Ross-tech i USA og få programmet på engelsk. Jeg gjorde det siste. Er ikke direkte billig uansett hvor du kjøper i fra så lenge du skal ha fullversjonen (anbefales). Jeg og flere andre her har fullversjonen av VAGCOM så kan sikkert hjelpe deg hvis ikke noen andre får hjulpet deg ;)

 

Er det din avant med DK skilter som ligger ute på facebook gruppa nå? Isåfall så tror jeg at jeg har møtt deg opptil flere ganger i det siste. Begynner å bli flere og flere A4 B6 karosseri med DK skilter som er gjort litt med her i Arendal-Grimstad området :) Er ikke din bil bare 150HK da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er min gamle det, Ole Thomas! Andreas Daaland som eier den nå..

 

Kan ikke se at Ann-Oline har lagt ut bilde av bilen hennes enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha. Muligens den jeg har møtt da :) Skjer med at du tar bilde av alle bilene du har hatt ute ved Kitron på Tangen? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha. Muligens den jeg har møtt da :) Skjer med at du tar bilde av alle bilene du har hatt ute ved Kitron på Tangen? :P

Det er jo en fin plass :P

 

Men det bildet der har Andreas tatt selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann:)

 

Joda denna biln er stort sett over hele fylket her til tider:) kanskje spesielt mellom arendal-grimstad -froland.

 

Jeg har lagt ut noen bilder av min Kjære på biltråden.. Kan komme med noen bedre etterhvert, har det litt hektisk om dagen. Har skrevet et innlegg i lokkallagets Facebookside. Sjekk gjerne den:)

 

Foresten, Jeg har IKKE 150 hk i trofast;)Det er litt mer der ja.. Ikke så enormt mye... Jeg vil ikke ha en bil med masse gamp til hverdagsbruk.. SÅ gla i å skru er jeg ikke;) nei, En pålitelig "familiekjærre" t meg og litj jenta til hverdags.. Så kan æ heller ha et voldsværk av ei villkatt i garasjen som gir skuinga litt mere glede:)

 

ha en flotters dag:)

 

Foresten, så kan dere GJERNE hilse, eller blinke med lysa hvis dere suser forbi meg:)

 

Ann-O

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eeey! Ann-Oline har du stjålet felgene og speilhusa mine? :P Trodde jeg var den eneste med A4 B6 her i distriktet med de felgene. Har vært det fram til nå ihvertfall :) Er de 19" eller 20"?

 

Beklager, 163HK i Trofast? hehe. Var det som kom opp på skilt nr ihvertfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe :D Næi, det er mitt:) ja klart det er 20 " ... har du akkurat makan??

 

Denne motoren kommer som 163 Hk.. på 1,8 bensinmotor.. Har ikke hatt naf under pansteret for å telle i løpet av de siste par mnd, så jeg vet ikke helt;) hvis jeg smisker med trofast, så kan dragsuget kjennes godt nok det:) Hvor mange hestekrefter en har, trenger ikke å bety så himla mye dersom en ikke bruker de riktig.. kanskje litt som med mannfolk og sko, eller no sånnt.. _D " det e ikje størrelsn dæ kjæm ann på, men korsjn main bruka`n" :)

Min er damekjørt, så den er både tettkjørt, treig, med slitt clutch... ( hehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har helt like sommerfelger ja ;) Men i 19", holder i massevis det på de dårlige veiene her. Har nesten greid å kjøre de skjeve et par ganger så jeg kommer ikke til å ha 20" på min bil ihvertfall ;) Jeg greide faktisk å punktere ett dekk i 120kmt på e18 i fjor og kjørte hele 5km før jeg merka at noe var galt:p Dekket hadde forskjøvet seg 5-6cm lenger inn på felgen og jeg kjørte nesten rett på felgen.. Ble ikke et eneste merke på felgen!

 

Ja det er jo forsåvidt litt sant men hvis du skal komme fort opp i fart så nytter det ikke så mye med 163hk på den tunge bilen der :) Har du hatt bilen lenge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlige veier her?? hvor da?:P

hehe huffda, det hørtes ikke greit ut asså! Nei det er ikke så greit å merke det, når man nesten er skyldig i gummi på felgen:D noen ganger er det akkurat det som berger at man ikke går rett på skogen faktisk... hadde et lignende tilfelle selv i sverige i ja, hva skal man si.... behagelig div hehehe... da røyk det eine bakdekket... på 20 tommere... ingen reservedekk heller såklart... ( det var en a4 tdi noen år nyere enn Trofast) sto i ei evighet og venta på bergingsbilen... ikke nok med det.. vi måtte jo ha nytt dekk... så da vi endelig kom oss avsted, ( det var ikke meg som kjørte da....) så pløyde vi igjennom en heil flokk med rein, ut av veien og langt pokkeri vold bortetter grøfta... alt som heter dilldall og styling rassert... å verste av alt... bilen "han på en måte" oppå snøen, så vi skulle jo farsken ikke kommet løs...juja bare sveiva :P jg var så oppgitt at jeg makta ikke å bli sinna... Det lageret ble brukt opp på dekkstoppen:D Tssss.... trofast er mer en kjapp nok han... jeg er snill og steller han godt, så når mor blinker med øyevippa, så drar han på såpass at det høres:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.