#SOLGT# Må bort! 1993 Corrado 2,0i Selges #SOLGT#

Anbefalte innlegg

Må nå selge mitt Corrado prosjekt grunnet tidsklemma og plassproblemer.

 

DSC_9548.jpg

 

 

1993 model 2,0i 8v 115 hk med automat (en av ytterst få i Norge, eneste?). 190000km på telleren.

Girkassen er gåen (må hentes på henger)

ABS lampa lyser, men alle bremser rund baut er nye så feilen ligger antakelig i en sensor et sted da det fungerte fint før bremsebytte.

Årsavgift 2012 er betalt. Skiltene ble levert inn på biltilsynet 08.08.12

Karosseriet er relativt helt og pent (et par småbulker og bittelitt rust der det alltid er rust på disse, ingen sveising påkrevet).

Elektrisk hev/senkbar hekkspoiler. Bøllete eksos, motor starter og går som en klokke. Servo styring.

 

Har kjøpt "ny" automatkasse med 150000km fra Østfold Bildemontering, men den er ikke montert.

 

Lettkjørt Corrado hverdagscruiser.

 

Felger som på bilde (2 bra og to slitne dekk) + originale Corrado lettmetallfelger med "nye" piggfrie dekk og et sett Borbet uten dekk.

 

Selger hele pakka til høyeste bud (bud over 7000,- BILLIG !)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sensommer/høstbump !! Nytt prisforlangende !!

 

Ypperlig prosjekt gjennom vinteren dette. Flott nr 2 bil for VW entusiasten eller 1.gangs prosjekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første mann med bud over 7000,- får seg Corrado med utstyr.

 

Bare bilen uten medfølgende utstyr ryker for 3000,- - Det er billig Corrado. Girkasse kan evt selges løst for Kr. 2500,- (m. garanti fra Østfold bildemontering)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar bilen for 3000,-

 

Har du et telefonnummer jeg kan treffe deg på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt deg PM. Bilen står klar for transport

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.