#1 Skrevet August 14, 2012 Brodern har blitt såpassa gammel no at han skal kjøpe seg sin første bil! :-P Han vil hellst ha en Audi 80/90 Quattro, Sedan eller Coupe. Men ikke mer enn 35 000 kr Noen som har eller vet om? :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2012 Eg har ein god gammal;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2012 Litt forgammel desverre :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2012 Aldersdiskriminering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2012 Desverre :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2012 Hei. Har en Audi 90 quattro, 2.3 20v som jeg skal selge. Holder på med lakkering av den nå. Blir garasje lakkering, men det blir gjort med skikkelig lakk og sprøyte. Skal EU godkjennes innen utgangen av oktober, noe jeg hadde planer om før salg, eventuelt selge litt billigere uten godkjenning (som skal være problemfritt). Kun en støtdemper og muligens et hjullager som jeg vet om. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2012 Hei. Har en Audi 90 quattro, 2.3 20v som jeg skal selge. Holder på med lakkering av den nå. Blir garasje lakkering, men det blir gjort med skikkelig lakk og sprøyte. Skal EU godkjennes innen utgangen av oktober, noe jeg hadde planer om før salg, eventuelt selge litt billigere uten godkjenning (som skal være problemfritt). Kun en støtdemper og muligens et hjullager som jeg vet om. Andreas pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2012 ser for meg rundt 30 000. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...