Anbefalte innlegg

Brodern har blitt såpassa gammel no at han skal kjøpe seg sin første bil! :-P

 

Han vil hellst ha en Audi 80/90 Quattro, Sedan eller Coupe. Men ikke mer enn 35 000 kr

 

Noen som har eller vet om? :-P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ein god gammal;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt forgammel desverre :-/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldersdiskriminering? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har en Audi 90 quattro, 2.3 20v som jeg skal selge. Holder på med lakkering av den nå. Blir garasje lakkering, men det blir gjort med skikkelig lakk og sprøyte. Skal EU godkjennes innen utgangen av oktober, noe jeg hadde planer om før salg, eventuelt selge litt billigere uten godkjenning (som skal være problemfritt). Kun en støtdemper og muligens et hjullager som jeg vet om.

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har en Audi 90 quattro, 2.3 20v som jeg skal selge. Holder på med lakkering av den nå. Blir garasje lakkering, men det blir gjort med skikkelig lakk og sprøyte. Skal EU godkjennes innen utgangen av oktober, noe jeg hadde planer om før salg, eventuelt selge litt billigere uten godkjenning (som skal være problemfritt). Kun en støtdemper og muligens et hjullager som jeg vet om.

 

Andreas

 

pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser for meg rundt 30 000.

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.