Haugesund: Lokallagsmøte 5.mai

Anbefalte innlegg

Selv om det er Kristihimmelfartsdag på 5. mai så blir det selvsagt lokallagsmøte... Samme sted og tid som vanlig, dvs Aksdal Bil klokka 19.30.

 

Er det bra vær satser vi på grilling, er ikke været med oss blir det Pizza.

 

Så ta med grillmat (ved bra vær) og en campingstol eller noe annet å sitte på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer selfølgelig! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nok stille opp eg og. me ny malt bil å greier : rb :: rb :: gb :: gb : , blir d på aksdalbil då elle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nok stille opp eg og. me ny malt bil å greier : rb :: rb :: gb :: gb : , blir d på aksdalbil då elle?

 

Står oppe at det blir på Aksdal bil... Er vel ganske vanskeligt å grille på Peppes ? : smil :

 

Jeg kommer faktisk :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står oppe at det blir på Aksdal bil... Er vel ganske vanskeligt å grille på Peppes ? : smil :

 

Jeg kommer faktisk :D :D

 

: oops : my bad...:jegerdum:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer faktisk :D :D

 

Vi tror det ikke før vi ser deg :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan nok ikkje komme alikevel, skal jobbe natt heile neste uke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss alt går som det skal så kan det hende jeg rekker å stille med en "ny" bil ;)

I værste fall så er jeg å henter den mens det er møte...

Time will show : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vell på å passere 20 mann denne gang også, viss det er intr. så kan vi vise klubb DVD 2004 viss noen har utstyr . Ser på været nå så det kan jo hende det blir pizza og film :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vell på å passere 20 mann denne gang også, viss det er intr. så kan vi vise klubb DVD 2004 viss noen har utstyr . Ser på været nå så det kan jo hende det blir pizza og film :cool:

 

Hadde vært morro det =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut så eg tar turen, berre eg får fikkset div. tekniske problem på golfen,, men da eg lurte på, eg veit at da har blitt spørt om dette før ,men har me fleire klubb klistermerke igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg veit at da har blitt spørt om dette før ,men har me fleire klubb klistermerke igjen?

eg og kunne tenkt meg noen nye klistre merker...men di skulle helst vert litt kortare, slik at di passet i 3 kant rutene bak, er ca 1-2 cm forlange nå...men det er vel kansje ikkje muli?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har prosjektor og lerret til kvelden vell, som vi kunne brukt??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vi forresten satse på pizza i morgen? været er ikke akkurat det beste til grilling...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg kommer meg hjem fra Vårmønstringen i Bergen i tide til møtet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT : Svigers hadde lånt lastebil til flyttelasset så da var det synd at det var i dag........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var Mai møte over , og det var veldig bra oppmøte i gar også , både fra Stord og Etne, så dette tyder bra.

Håper på enda bedre vær den 2.Juni

 

Da er det siste møte før treffet og da anbefaler jag att flest mulig kommer så vi kan diskutere oppgaver ang, treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var Mai møte over , og det var veldig bra oppmøte i gar også , både fra Stord og Etne, så dette tyder bra.

Håper på enda bedre vær den 2.Juni

 

Da er det siste møte før treffet og da anbefaler jag att flest mulig kommer så vi kan diskutere oppgaver ang, treffet.

 

burde vel kanskje hatt ett treff møte også? blir kanskje litt mye useriøst utav ett vanlig lokallagstreff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må legge ut bilder av kino-kvelder vår med "storskjerm" , og bilene du tok bilde av Tore : smil :

Men fra Etne??

Håper ikke det er Vidar , Karl Oskar og meg du mente da? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var Mai møte over , og det var veldig bra oppmøte i gar også , både fra Stord og Etne, så dette tyder bra.

Håper på enda bedre vær den 2.Juni

 

Da er det siste møte før treffet og da anbefaler jag att flest mulig kommer så vi kan diskutere oppgaver ang, treffet.

 

Bra oppmøte igår og ja! Det nærmeste du kommer folk fra Etne, må være Tord.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.