#1 Skrevet April 27, 2005 Selv om det er Kristihimmelfartsdag på 5. mai så blir det selvsagt lokallagsmøte... Samme sted og tid som vanlig, dvs Aksdal Bil klokka 19.30. Er det bra vær satser vi på grilling, er ikke været med oss blir det Pizza. Så ta med grillmat (ved bra vær) og en campingstol eller noe annet å sitte på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2005 Jeg kommer selfølgelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2005 må nok stille opp eg og. me ny malt bil å greier : rb :: gb : , blir d på aksdalbil då elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2005 må nok stille opp eg og. me ny malt bil å greier : rb :: gb : , blir d på aksdalbil då elle? Står oppe at det blir på Aksdal bil... Er vel ganske vanskeligt å grille på Peppes ? Jeg kommer faktisk :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2005 Står oppe at det blir på Aksdal bil... Er vel ganske vanskeligt å grille på Peppes ? Jeg kommer faktisk :D my bad... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2005 Jeg kommer faktisk :D Vi tror det ikke før vi ser deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2005 kan nok ikkje komme alikevel, skal jobbe natt heile neste uke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2005 Viss alt går som det skal så kan det hende jeg rekker å stille med en "ny" bil I værste fall så er jeg å henter den mens det er møte... Time will show 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2005 Håper vell på å passere 20 mann denne gang også, viss det er intr. så kan vi vise klubb DVD 2004 viss noen har utstyr . Ser på været nå så det kan jo hende det blir pizza og film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2005 Håper vell på å passere 20 mann denne gang også, viss det er intr. så kan vi vise klubb DVD 2004 viss noen har utstyr . Ser på været nå så det kan jo hende det blir pizza og film Hadde vært morro det =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 2, 2005 Ser ut så eg tar turen, berre eg får fikkset div. tekniske problem på golfen,, men da eg lurte på, eg veit at da har blitt spørt om dette før ,men har me fleire klubb klistermerke igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 2, 2005 eg veit at da har blitt spørt om dette før ,men har me fleire klubb klistermerke igjen? eg og kunne tenkt meg noen nye klistre merker...men di skulle helst vert litt kortare, slik at di passet i 3 kant rutene bak, er ca 1-2 cm forlange nå...men det er vel kansje ikkje muli?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 4, 2005 Ingen som har prosjektor og lerret til kvelden vell, som vi kunne brukt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 4, 2005 skal vi forresten satse på pizza i morgen? været er ikke akkurat det beste til grilling... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 4, 2005 Får se om jeg kommer meg hjem fra Vårmønstringen i Bergen i tide til møtet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 5, 2005 EDIT : Svigers hadde lånt lastebil til flyttelasset så da var det synd at det var i dag........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 6, 2005 Da var Mai møte over , og det var veldig bra oppmøte i gar også , både fra Stord og Etne, så dette tyder bra. Håper på enda bedre vær den 2.Juni Da er det siste møte før treffet og da anbefaler jag att flest mulig kommer så vi kan diskutere oppgaver ang, treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 6, 2005 Da var Mai møte over , og det var veldig bra oppmøte i gar også , både fra Stord og Etne, så dette tyder bra.Håper på enda bedre vær den 2.Juni Da er det siste møte før treffet og da anbefaler jag att flest mulig kommer så vi kan diskutere oppgaver ang, treffet. burde vel kanskje hatt ett treff møte også? blir kanskje litt mye useriøst utav ett vanlig lokallagstreff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 6, 2005 Du må legge ut bilder av kino-kvelder vår med "storskjerm" , og bilene du tok bilde av Tore Men fra Etne?? Håper ikke det er Vidar , Karl Oskar og meg du mente da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 6, 2005 Da var Mai møte over , og det var veldig bra oppmøte i gar også , både fra Stord og Etne, så dette tyder bra.Håper på enda bedre vær den 2.Juni Da er det siste møte før treffet og da anbefaler jag att flest mulig kommer så vi kan diskutere oppgaver ang, treffet. Bra oppmøte igår og ja! Det nærmeste du kommer folk fra Etne, må være Tord..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...