10" 1000w rms MDS Sub (type tung) selges: 500,-

Anbefalte innlegg

Siden jeg har gått over til en 12"er, så selges min gode, gamle 10"er. Denne spiller høyere og bedre enn 12"eren jeg har erstattet den med, men siden den er liten mangler den litt på den dype rumlebassen. Kjapp og fungerer som den skal.

 

Monteringsdybde er rundt 20cm. Kassa den sitter i fungerer bra, men den er jo ikke noen skjønnhet. Prisen er den samme uten eller med kassa.

 

IMAG0061.jpg

 

Dette er den totale høyden:

IMAG0062.jpg

 

IMAG0063.jpg

 

PM eller tlf/SMS 99462375. Byttes kun i penger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

500,- til den som vil ha billig og bra bass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du nordover mot Trøndelag i påska og kan ta den med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lengste nordover jeg skal i påska er isåfall Hafjell, men den kan sendes mot at du betaler frakt. Eventuelt så kan VACN-ekspressen være verdt et forsøk, kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lengste nordover jeg skal i påska er isåfall Hafjell, men den kan sendes mot at du betaler frakt. Eventuelt så kan VACN-ekspressen være verdt et forsøk, kanskje?

 

Må se om jeg finner fraktalternativ ja, ellers blir prisen raskt høyere :-p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo sende bare elementet, men tror ikke det er under 10kg, så da blir frakten 250,-. Kan ta det med hjem og veie det, så ser man om du slipper unna med 140,- for frakten:)

 

Kassa er forsåvidt ikke så mye å spare på, annet enn at den fungerer. Ikke noe glansbilde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom kassa kun estetisk har mangler, er den like interessant :-p

Skal sjekke litt fraktmuligheter jeg. Skal du til Gjøvik før påske da? Mulig slekt av meg skal derifra og oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun stygg og møkkete, ja:p

 

Gjøvik er 20min fra meg, så dit kan jeg stort sett dra på sparket hver dag, så lenge det ikke er innenfor jobbtid. Hør med de, så gir du meg beskjed på PM når du veit mer.

 

 

 

Veier 12,6kg, så frakta kommer på 250,-.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.