#1 Skrevet April 27, 2005 Har avtalt at vi møter Østfold-gjengen på Korsegården (Shell-stasjonen) ca. 14.15 på lørdag, så slår vi følge med de oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2005 Jeg møter på statoil i sandvika.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2005 Jeg møter på statoil i sandvika.. Da blir jeg nødt til å lage en tråd i Carspotting-forumet på Illforumet:D: "Åhfyffaenass!!! RS2-blå S6 spotta på Statoil i Sandvika. Jeg hørte den hadde sånndærre påppåffff også.".... Da er vi i alle fall to biler på Korsegården kl 14.15. PL-Einsern ble i går/natt befridd fra vinterforbannelsen og fikk den årlige overgangen med sprayboks;) Var litt uvant å sette seg NED i bilen igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2005 LOL Men husk sosial-vann da, andi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2005 LOLMen husk sosial-vann da, andi.. Ikke noe prob. Handla Becks Gold da Marco og jeg var i D for 14 dager siden:D Så da har jeg mekkerpils, i fall noe ryker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2005 Da blir jeg nødt til å lage en tråd i Carspotting-forumet på Illforumet:D: "Åhfyffaenass!!! RS2-blå S6 spotta på Statoil i Sandvika. Jeg hørte den hadde sånndærre påppåffff også.".... Da er vi i alle fall to biler på Korsegården kl 14.15. PL-Einsern ble i går/natt befridd fra vinterforbannelsen og fikk den årlige overgangen med sprayboks;) Var litt uvant å sette seg NED i bilen igjen:) OT: Kan ikke du bare sende vinterunderstellet med mattis eller droppe det i pocketvalley så kan jeg gjøre klar bruksgolfen til godkjenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...