Follo: Møteplass for de som ska te Vallers

Anbefalte innlegg

Har avtalt at vi møter Østfold-gjengen på Korsegården (Shell-stasjonen) ca. 14.15 på lørdag, så slår vi følge med de oppover. :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter på statoil i sandvika.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter på statoil i sandvika.. : smil :

 

Da blir jeg nødt til å lage en tråd i Carspotting-forumet på Illforumet:D: "Åhfyffaenass!!! RS2-blå S6 spotta på Statoil i Sandvika. Jeg hørte den hadde sånndærre påppåffff også."....

 

Da er vi i alle fall to biler på Korsegården kl 14.15. PL-Einsern ble i går/natt befridd fra vinterforbannelsen og fikk den årlige overgangen med sprayboks;)

Var litt uvant å sette seg NED i bilen igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LOL

Men husk sosial-vann da, andi.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LOL

Men husk sosial-vann da, andi.. : ja :

 

Ikke noe prob. Handla Becks Gold da Marco og jeg var i D for 14 dager siden:D Så da har jeg mekkerpils, i fall noe ryker....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir jeg nødt til å lage en tråd i Carspotting-forumet på Illforumet:D: "Åhfyffaenass!!! RS2-blå S6 spotta på Statoil i Sandvika. Jeg hørte den hadde sånndærre påppåffff også."....

 

Da er vi i alle fall to biler på Korsegården kl 14.15. PL-Einsern ble i går/natt befridd fra vinterforbannelsen og fikk den årlige overgangen med sprayboks;)

Var litt uvant å sette seg NED i bilen igjen:)

OT: Kan ikke du bare sende vinterunderstellet med mattis eller droppe det i pocketvalley så kan jeg gjøre klar bruksgolfen til godkjenning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.