18" felger med ET 49 - 35 til låns en dag?

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Oppdatering: Jeg fikk låne felger av Robert og alt virket ok, men på godkjenningen viste det seg at det var for høyt innpress på felgene. Jeg leste ut ifra boltsirkellisten her på forumet at Passat 3C skulle ha ET 47, men i vognkortet står det ET 42 og jeg sjekket selvfølgelig ikke det på forhånd! Derfor lurer jeg på om noen har et sett med dekk og felg i 18" og ET mellom 49 - 35 som kunne tenke seg å låne de vekk for en dag? Jeg må bare stikke innom for å vise felgene på trafikkstasjonen så det tar ikke lange tiden...

 

 

Jeg har time hos biltilsynet fredag 31 August for å godkjenne coiloversene jeg har montert. I den anledning ønsker jeg i tillegg å få skrevet inn 18" felger inn i vognkortet, men pga at mine felger har for lavt ET er det ikke mulig. Jeg lurte derfor på om noen er villig til å låne vekk noen 18" felger for en dag? Hvordan felgene ser ut spiller ingen trille, men de må ha innpress mellom 54 - 40 da original innpresset er 47.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boltsirkel? Jeg har noen originale gti felger på 5x112. Står på helårsdekk, et 50 ca.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte jo så klart hvilken bil det er til og boltsirkel. Er en 07 Passat sedan med 5-112. HVis jeg kunne lånt de en dag hadde det vært helt konge! Håper bare at de ikke butter borti fjærbenet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kan du få låne når du vil. Tror det skal gå fint hvis original e.t er 47, mener det er ca samme som golfen.

 

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeflott Robert! Sender du meg tlf nummeret på PM så gir jeg deg en lyd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har dekk og felg liggende å slenge? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.