S6 Sedan/avant 2.2TQ eller S6 plus KJØPT

Anbefalte innlegg

lurer på finne en strøken utgave helst S6. Sedan er 1.valg. må være 2.2TQ. Helst med 6 gir manuell. Automat vurderes. Kansje min gamle S4(avant) med S6 utseende finnes til salgs igjen ? Reg DJ29444 som jeg solgte i området notodden/kongsberg, og tror han solgte den videre til en kar fra stathelle ca 1-2 år siden.? Bil må ha alt som soltak,klima +++.

 

Vurderer kjøpe hvis den rette bilen dukker opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en S4 Sedan, 6 trinns manuell kasse. Grønn farge, sort stoff interiør. rullet snart 270. Ikke klima da.

Nytt Simons effektanlegg, samt bn-pipes cat erstattere. MTM 303 chip. S6 lister.

ca 62.000 penger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar men er nok ikke den rette for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

løfter denne igjen. fremdeles interesert i strøken s6,helst sedan med alt. Avant vurderes. Ikke rød,hvit,grønn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. har en S4 92 som er obmygd til manuel, alt nytt av foringer og bremser med xyz big brake foran, avant, sort, lyst skinn interiør, sliten i lakken, litt småtteri må regnes med, selges grunnet hus å hjem å kjerring.

 

ta kontakt om interisert

 

mvh Øystein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en mørk blå avant med 2.2. T og automat som har straks gått 288.000. EU godkjent til mai 2014. Har handla ny bil og ble litt stuck med den da jeg ikke fikk byttet inn bilen likevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger men overnevnte er ikke helt det jeg er på jakt etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er intr:P Men da i innbytte i bmw eller audi a4 1.8tq om det ønskes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er intr:P Men da i innbytte i bmw eller audi a4 1.8tq om det ønskes

 

Du må gjerne lage egen tråd hvis du skal selge eller bytte din bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne igjen, ikke funnet enda. vurderer også S6 plus(også avant) hvis noen har. Er kresen på bil så hvis noen tar kontakt bør bilene være pene og i orden. ikke ihjelkjørte : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med vegar Hatland her på forumet.. Han har en nylakka pen s6 han tenker på å selge etterhvert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med vegar Hatland her på forumet.. Han har en nylakka pen s6 han tenker på å selge etterhvert

 

Hei Ola, vet du om den har soltak/klima/6 gir og nylakkert i orginal farge ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Soltak klima mener jeg den har, men er 5trinns og orginal farge er det vel ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fremdeles på jakt etter den rette S6'en. et must er som sagt soltak/klima/airbags osv..Automat kan vurderes men 6 trinns er 1.valg.

 

Da ble det en Q1/S6 plus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne...Sedan S6,pen, alt utsyr og gjerne senket(godkjent)ønskes. Virkelig ingen som skal kvitte seg med en slik ? raskt oppgjør for rett bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.