Etterlyser skrulokale/verksted/garasje ina. Bodø

Anbefalte innlegg

Vi er ute etter skrulokale/verksted/garasje i nærheten av Bodø. Alt av interesse i første omgang, men det bør være plass til minimum to biler samtidig.

 

Vi er begge seriøse og ønsker en plass å holde på som kommer til å bli tilgjengelig i en god periode framover! Begge har seriøse biler som nesten er ferdig prosjektert, men trenger å sluttføres samt påfølgende vedlikehold.

 

Om noen vet om noe, hører om noe eller kan tenke seg at noen andre har kjennskap til noe - rop for all del ut!

 

 

Mvh Jan S. & Dan L.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løftes igjen. Jeg har funnet lokale, men det er så stort at jeg trenger mange andre leietakere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har dere fått lokale i Bodø? Hva tenkte du på pris i mnd ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har dere fått lokale i Bodø? Hva tenkte du på pris i mnd ?

 

Har ikke inngått noen avtale ennå, men er i dialog med utleier. Pris/antall avhenger av hvor "liten" del av det totale lokalet/bygget vi kan leie. Update kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du sende meg en pm med mer info. Kan være av interesse og kan være jeg vet av fler som er interessert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan det se ut som utleier vi har vært i kontakt med har leid ut til leietaker som ville ha større del av det totale lokalet enn det som var aktuellt for oss.

 

Alt håp er ikke ute, har akkurat innledet dialog med ny utleier, men vi får se om de priser seg ut. Han skulle først ta stilling til om det var aktuellt å leie du til dette formålet. -Oppdatering kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått vite noe mer om garasjeplass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, sistnevnte var ikke villig til å leie ut til bilskruing. Jeg har hele tiden noen følere ute, men ser ikke enkelt ut dette. Får tilbakebelding på nok en mulighet til uka, dog er dette på tverrlandet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fort gjort å svipp tell tverlandet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tverlandet er ikke noe problem for min del iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal ikke være lett dette. Får ikke vite noe mer før 1. nov.

 

MEN: Det begynner å bli et bra budsjett, om det er relativt sentralt er det faktisk muli å betale rundt 100k/året om det er plass til en del biler+løftebukk (denne trenger ikke å være installert). Om noen vet om noe, rop ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.