Stavanger: Kom og bli med CARTEASE 2005

Anbefalte innlegg

Hei.

Da hadde vi endelig datoen og et "ca" program klart til Cartease 2005

 

Datoen er som følger 13-15mai 2005

 

Det vil bli kjøring på Reve banen 14. mai for dem som har lyst til det eller bare å se på. Lørdagskvelden er det underholdning på plassen og søndagen er det utstilling.

 

Priser m.m.

 

Hele helgen koster 200,- (Fredag - Lørdag - Søndag)

Kun lørdag koster 75,- (Etter 18:00)

Kun Lørdag koster 100,- (Før 18:00)

Søndag koster 50,- som i fjor. (Fra 10:00 og ut)

 

For program og annen info sjekk ut http://www.cartease.no

 

PS. STÅR PÅ SIDEN AT DET IKKE ER KJØRING PÅ REVEBANEN MEN VI FIKK IDAG VITE AT VI FÅR BANEN ALIKEVEL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska me ver med? eg har ikkje sjøl bil, men me må jo stilla opp.. for klubben..

nogen som kan?

 

kansje me får fram en liten rsi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille me min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mai månned kommer som julekvelden på kjerringa for min del.

Selv om cab'n var midlertidig "kjørbar" 1 mai er den langt ifra det nå.

Hvis jeg får tid, så blir det evt som tilskuer :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka e det nå som skjer med bilen HP?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dorr e vel mer folk som kan stilla ud??

T.E. får komma innom å henta den provisoriske banneren, siden det faktisk e krevande å senna den nye.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har var der i helgen? Liten raport og kanskje noen bilder? Prioriterte helt bort dette for å satse fult på neste :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdagen:

 

Knalldag på Reve. Pent vær. Var ikke mer enn 15 biler som kjørte dermedf ikk dem som kjørte kjørt veldig mye for pengene. Markus og Morten var der i sine MR2'er. Fy faen som de går (når de først går).

 

 

Søndagen:

 

Vi fikk regn fra morgenen noe som nok førte til litt lavere besøkantall enn hva vi kunne ha fått med pent solskinnsvær. Men likevel var det gøy. Syns ikke standarden på utstillingsbiler var så stor. Mye litt pent men ikke veldig mye som skilte seg noe veldig ut slik som i fjor syns jeg.

Dette viser jo og igjen da en Opel vant både people og judges choice :P

 

P5141323.JPG

 

 

 

og så litt VAG:

 

P5141284.JPG

P5141295.JPG

P5141301.JPG

P5141311.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt akkurat å tenkte på når der hadde tenke å arrangere treff i år... også har det jo akkurat vært.. jaja..

Håper det gikk litt bedre enn i fjor for dere da, med tanke på økonomibiten...

 

Hadde jeg vært dere, ville jeg arrangert treffet litt senere på året.. blir for kaldt å ligge i telt etc... på denna tida av året.. eller går jo forsåvidt greit, men blir for kaldt til å sitte ute om kvelden og kose seg...

 

Du får legge ut litt mere bilder da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp. mer bilder kommer

 

1. Når det gjelder økonomien så var treffet relativt mye billigere å arrangere iår dermed tror jeg økonomi delen gikk mer i boks iår.

 

2. Når det gjelder årstiden jeg kan være enig med deg. Må nok evaluere endel ting til neste år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørest jo bra ut det der da...

 

Greit nok, er jo mye mer treff "sommerstid" men foreløpig ikke så mye treff på "deres" side av landet.. Hadde jo vært kanonbra om dere kunne hatt ett sommertreff ihvertfall så en kunne kjøre det inn i ferien... og ta en helg i Stavanger området.. (sikkert endel som er uenig her og da.. samt mange av de som skal arrangere som er borte)

 

Dette finner dere sikkert uttav. Bra at du/dere drar igang no ihvertfall! Synd at folk i nærheten av dere er så treige til å stille opp når det først skjer noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørest jo bra ut det der da...

 

Greit nok, er jo mye mer treff "sommerstid" men foreløpig ikke så mye treff på "deres" side av landet.. Hadde jo vært kanonbra om dere kunne hatt ett sommertreff ihvertfall så en kunne kjøre det inn i ferien... og ta en helg i Stavanger området.. (sikkert endel som er uenig her og da.. samt mange av de som skal arrangere som er borte)

 

Dette finner dere sikkert uttav. Bra at du/dere drar igang no ihvertfall! Synd at folk i nærheten av dere er så treige til å stille opp når det først skjer noe...

Mye enig i det du skriver. Vet ikke hvor mange som bygger bil? Men mai månned kommer som julekvelden på kjerringa : oppgitt Og i mitt tilfelle så blei dette arrangert 1 uke fortidlig for at jeg skulle rekke det. Så litt seinere hadde nok gjordt seg.

Et lite tips er å bruke vær statestikk når dere skal planlegge neste års treff? Sitter med følelse av at for & sein sommeren pleier å være bra vær på vestlandet men juli (begynnelsen) være dårlig. (for hvem husker ikke 10 grader og regn på lokallagstreffet 1 søndag i juli ifjor?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ca midt i august pleier det alltid være bra vær her.. (typisk når forelesningene begynner for fullt :confused: )

 

Da burde også alle være ferdig med å skru bil... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å forsvare det litt så har treffet blitt sån "pinsetreff". Iår falt jo pinsen utrolig tidlig. Neste år faller den senenere. Fjor var det jo nydelig vær og fin temperatur. Men jeg er i bunn og grunn enig med det dere skriver

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.