#26 Skrevet August 29, 2012 Hehe, fremdeles setter han pris på om du vet det ifra før..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 29, 2012 Dette vil eg og bli me på.... Men noge bremsing av Skutå e isje nødvendigt, men e me for det sosiala 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 29, 2012 Det tar ca 10sek å finna udvekslingå med dynapacken. Så om folk ikkje vet an e det ikkje någen problem Les av girkassekoden (3 bokstaver) så ska eg finna det for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 29, 2012 Det tar ca 10sek å finna udvekslingå med dynapacken. Så om folk ikkje vet an e det ikkje någen problem Då blir det i forhold te turteller i bilen og der e skremmande mye misvisning originalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 30, 2012 Hva slags innput kan han lese av? Skal jeg lage nippel til motrykk og baktrykk samt uttak av turbotrykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 30, 2012 Kan ihverfall logga ladetrykk og måle AFR på eksosen. Dynapack har ørten loggemuligheter, men e nok ikkje kobla opp alt sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 31, 2012 Første innlegg oppdatert med klokkeslett og sted Det ryktes luktå av nystekte vafler i lokalet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 31, 2012 Eg blir med, men ska isje bremsa någe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 31, 2012 Mulig eg tar ein tur innom å kikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 31, 2012 Første innlegg oppdatert, begynner å bli veldig mange biler som skal bremses 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 31, 2012 Bremser gjerne en gang til nå med 3". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 31, 2012 Mangler input fra de som skal bremse på utveksling (eventuellt girkasse kode) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 31, 2012 Bremser gjerne en gang til nå med 3". Sette deg opp, sånn så det ser ut nå så kan det bli ein laaange dag i Dynapacken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 31, 2012 Girkassekode: CCM - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 1, 2012 Girkassekode: CCM - sendt fra telefonen - 4.gir = 30/29 x Sluttutveksling = 61/18 = 3,506 Sendt fra telefonen det her og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 5, 2012 D ekje umulig at eg tar turen for å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 5, 2012 Husk å ta med kontanter for å betala bremsing, 450kr/2WD, 550kr/4WD. Der e minibank i Tananger "sentrum" for dei så glemme det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 5, 2012 tror piskadø eg ska komma dinglande på dette. oppstart kl 10 som det står i den første tråden nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 6, 2012 Oppstart kl.10 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 6, 2012 D va nå VELDIG tidlig suns eg... Går ut i fra at dokk holle på ein stonn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 6, 2012 Du e på jobb kl. 7 kver dag men greie ikkje stabla deg på beinå te kl. 10 på ein lørdag? Holde på ei stund, det e og derfor me begynne tidlig. Kan jo komma seinare hvis du ikkje får det te men det e HEFTIGE biler så ska bremsast tidlig så du går gjerna glipp av det kjekkaste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 6, 2012 Ska jobba på nattklubben på fredag, så d kan fort ble jobb te 3-4... Då blir 10 litt tidlig Men får se ka d bler te! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 6, 2012 For seint å melda seg på som tilskuer? Hvis ikkje, så e eg med =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 6, 2012 Nei, bare å slenga seg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 7, 2012 Det ligger også i luften at mercedesen er fintunet, og går bedre nå enn noen gang:D Så møt opp for ett skikkelig røyk show;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...