Dynodag / Kurs hos EBB TECH 8. September

Anbefalte innlegg

ebb vet hva han driver med.. thats for sure:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ok at jeg legger ut bilder/film fra dere som har vært på dynapacken så lenge jeg sladder reg.nr? Regner med å legge ut noe senere i kveld og litt i morgen i så fall:)

Skal ikke legge ut tall med mindre dere godkjenner det såklart. Så nevn gjerne det også når dere svarer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt av min bil kan leggas ut ihvertfall, e jo ikkje mer effekt i an enn originalt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bare legge ut av min. med eller uten regnr.. :P sliter nok ikke uansett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har diverse filmer som eg filma fra trappå, viser ikke reg.nr. Men viser fjes til de som var der fordetom :P

 

Ellers må eg sei knallbra opplegg, stor tommel opp fra meg, Petter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent på lyden fra kameraet du filmet fra så kjør på med film når du får sjangs. gjerne fra daniel sin og kluge sin vis du fikk med siste pullet hinnsides rå lyd i kluge sin på full fres det var uventet egentlig.

Min bare blåste så det ble nok kun skurring alikevel hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk bra lyd på Daniel sin, ude på veien å når an sto i dynaen, å hørte lyden godt på din, men fekk kje me heile pullet.. Pullet Kluge hadde på slutten fekk eg dessverre kje me meg.. Men heftig lyd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette va ett bra arrangement, sjøl om e bare fekk vært der en brøkdel av tiå. Dette må gjentas, å EBB'en e en herlige person, både kunskapsmessigt å menneskeligt. Heilt rått kor engasjerte en mann kan ver: faint : Synd du ikkje fekk filma det egentlige pullet på golfen, men lyd osv skal me nok få fram på Rudskogen. Som eg sa så komme go lyden fra 6000 - 8000 rpm :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte godlyden på utsiå av lokalet :D Må få filma litt på treff ja, både innvendig å utvendig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyden på siste pullet ditt Kluge var heilt fantastisk spesielt fra 6-8k heilt rått! Eg er skikkeligt imponert Hva du har fått til. å eg er faktisk litt stolt av å kunne sei eg kjenner deg:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så så fru blom.... Men eg e ganske stolte øve å kjenna deg åg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten update på EBB si hjemmesia:

 

EBB TECH takker for ett kjempetreff med VACN

(Volkswagen/ Audi Club Norge) som var både sosialt og lærerikt.

 

En kjempetrivelig gjeng med stor variasjon på kjøretøyene.

 

Lykke til med alle resultater og velkommen tilbake skal dere være :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va kjekt å ver me å se å hørra bilane på nert hold, va kjedeligt at Lasse sin gjekk så tilikt så eg fekk ann sje me meg, men Daniel sin lagde hvertfall ein heilt sinnsyke lyd, å imponerte me dagens beste me ein TD, ikkje verst me alle disse Audiane...

Kluge sin e ekstreme, kjekt å se litt tekniske løynsingar å kor møje så faktisk e gjort, (eg har trossalt ikkje vore medlem så lenge så han har holt på, å har ikkje hatt ti t å lesa heile tråden) å itte å ha gått rondt å kikka i ein goe halvtime time så tar d heilt av, trodde sje bilar konne laga så sinnsyke lyd...

Einaste nerturen va vel å bruga timasvis på å spenna opp RS5'en for å så finna udav at det ikkje går ligavel pga handicapkasse.

 

E sje lokallagsforumet skjult for omverden (og btt) sånn at det e ok å legga ut bilder av skiltnr osv? e jo uansett masse bilder av di fleste bilane og skrøyd av effekt i trådane så om di absolutt ska grava å finna fram avgiftskalkulatorane så får di nå t d?

 

Eg blir uansett me neste gang så sant eg har andledning, må prøva å få t noge så e verd å bremsast og t då:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei nevnt ørten ganger at det va oppmøte kl. 10, så at du gjekk glipp av noe e din egen feil :)

 

Det va ikkje automaten så kødda det te for RS5en, men ett alt for avansert traction control system så ikkje kan deaktiverast fullstendig :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min feil ja:P liga surt for meg forde, måtte venta t biltema åbna for å få meg ei dynamoreim så eg kom meg både fram å tebage...

hmm, trodde sje traction control sko ver problem, dynoen lar jo alle 4 hjul gå liga fort? registrerte ann at bilen ikkje bevekte seg?

Sånn d blir me nye bilar, må nok bare holla meg t d gamla å holla pcen innendørs me sofaen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, trodde sje traction control sko ver problem, dynoen lar jo alle 4 hjul gå liga fort? registrerte ann at bilen ikkje bevekte seg?

Sånn d blir me nye bilar, må nok bare holla meg t d gamla å holla pcen innendørs me sofaen...

 

Pga at dynapack monteres individuelt på kvert hjul så vil du få forskjeller i hjulhastighet på kver hjul, spesielt når du drar i gang. På rullende landevei kan eg tenka meg at RS5'en hadde klart seg fint siden begge hjulå på ein aksling alltid vil ha samme fart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden eg ikkje har tråd på bruksbilen så får eg legga det inn her :)

 

Motor: 130hk 1.9TDI

 

104whp (4WD) med original program

130whp (4WD) med chip (har begge program lett tilgjengelig, switche på 10 sekund med vagcom ;))

 

Akkurat som forventa med tanke på at ein aen 4Motion TDI med 140hk originalt bremsa 140whp (4WD) på forrige dynodag

 

Ikkje heilt fornøyd med at effekttoppen va på 3500-3600rpm, bør gå å flytta den te 4000rpm og få litt mer toppeffekt, mistenke for høy innsugstemp pga shitty original intercooler :(

 

PD1304Motion.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har bilde av bilen min da den var spent opp i dynaen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du snakte om du kje hadde hørt bilen skikkelig Lasse, detta va det einaste klippet eg hadde, å det va kje skikkelig pull heller.. Men det hørres bra ut:)

 

 

Satse på å få ud litt flere klipp og, løpet av ugå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arrangeres det noe slikt den nærmeste tiden igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.