#51 Skrevet September 7, 2012 Tenkte å ta turen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 7, 2012 Som sagt så komme nok eg ud me golfen om dåkke ennå holde på i 3-4 tiå, men eg ringe deg i mårå Petter i 1-2 tiå. Så ser me ka det bler te:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 7, 2012 Holde nok på fortsatt då ja ska du se Pling på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 7, 2012 Tar sikkert en tur innom jeg også hvis det er mulig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 7, 2012 Tar sikkert en tur innom jeg også hvis det er mulig.. Klart det er mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 7, 2012 Håpe på å se noge sånn imårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 7, 2012 Jørr jo ikkje det!! Men vil se svart røyk og flames! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 7, 2012 Haha, "is this normal?" Jadda, er vel normalt å få stemplene ut av bunnpanna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 7, 2012 ihvertfall for Robin og meg når de kommer gjennom blokka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 7, 2012 søren at eg ikkje såg denne før, hadde vert morsomt å sett ka s2'en min har av effekt orginalt, men får bli en annen gang då eg har andre planer for mårodagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 7, 2012 Komme flerre anledninger og då e det bare å slenga seg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 7, 2012 Haha, "is this normal?"Jadda, er vel normalt å få stemplene ut av bunnpanna Well, there's your problem.. Sko gjerne slengt meg på benken, men får bli neste gang. Skal prøve å komme innom en tur mens madamen er på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 8, 2012 Utrolig irriterande at eg ikkje får dette me meg... Ska te bergen for å se dagfinn lyngbø, og einasta flyet te bergen lørdager går 0805 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 8, 2012 Laste opp nytt program i Golfen nå sånn at eg kan switcha mellom originalt og trim kjappt med vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 8, 2012 Skikkelig bra i dag! Takk til Petter L for opplegget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 8, 2012 Enig kjempegreier:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 8, 2012 Synes det er bra dere drar igang slike sosiale events slik at vi kan møttes igang iblant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 8, 2012 Jepp, var å se folk og biler i aksjon! Hvis jeg får tillatelse av alle, så kan jeg legge ut bilene som jeg tok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 8, 2012 Kansje ikke den kjekkeste eventen å legge ut bilder fra. Bør ev være sladdet skilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 8, 2012 Det var det jeg tenkte på.. Sett bort i fra en viss MB, så vil ikke bildene avsløre noe som i forhold til effekt though.. Men det får være opp til den enkeltes eier. Skrik ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet September 8, 2012 Kansje ikke den kjekkeste eventen å legge ut bilder fra. Bør ev være sladdet skilt. Tollvesenet sitter nok klare med avgiftkalkulatoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet September 8, 2012 Takk for skikkelig bra oppmøte, både biler og folk! Blei ein knalldag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet September 8, 2012 Fikk mye skrøyt for oppmøtet av EBB. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet September 8, 2012 Kommer det video av de forskjellige bilene i bevegelse? Kom golfen i tide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet September 8, 2012 Blir litt video ja:) Var gøy å være der som tilskuer også! Ikke minst lærerikt for min del:) Golfen er også med ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...