Bilshow hos Dekk1 på Sem v/E18 - Lørdag 1.September Kl.10:00-16:00

Anbefalte innlegg

Er det noe vi skal forsøke å delta på? Husker at styret hadde et på agendaen ved siste møte, men det ble liksom med det og ikke hørt noe i etterkant. Tanker rundt dette BE?

 

Anyways, nå er folk opplyst om det ;)

 

 

Vi gjentar suksessen fra i fjor og kjører åpen dag her med forskjellige aktiviteter .Det blir masse forskjellige biler,EM mesteren fra Bilstereo Joakim Skovlund kommer med biler og tilbud på stereo,jeg prøver å få til burnering i stedenfor stillestående burning,salg av hamburgere,pølser,brus og vafler.

Vi tenner grillen kl10 Mere info kommer fortløpende :)

 

292056_10151097889494765_922163617_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noe jeg får meg med hvert år så jeg kommer:D

Hadde jo vært ganske kult om klubben kunne hatt et eget lite hjøre med noen biler og kanskje en banner?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Der slo du meg på målstreken, Chris William! :P)

Hehe.. Joda, jeg har snakket med Morten om det, men det var rimelig fullt i år, så vi får nok ingen 'egen' standplass, dessverre!

Men ingen kan hindre oss fra å være der tidlig og parkere bilene strategisk, så er det interessant, så er det bare å sette i gang!

Vi har også vært der flere ganger, og selv om det er utrolig harry til tider, er det ikke noe å si på underholdningsverdien! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over et døgn etter? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bred målstrek.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha!! Dette var gøy, og hyggelig å møte Marius og Håkon der oppe! : vinke :

Tok noen bilder, får se om noen av de fortjener opplasting.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der også, men så ingen VACN-kjente. Sikkert fordi jeg var opptatt med å skifte temperaturføleren på GLS'en så jeg ikke skulle koke på vei hjem også : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.