Oslo lokallag inviterer til 2012 treff, lørdag 22 september!

Kommer du på treffet 22 sept?  

90 stemmer

  1. 1. Kommer du på treffet 22 sept?

    • Ja
      49
    • Nei
      8
    • Kanskje
      33


Anbefalte innlegg

Som Knut-Erik sier så er treffet flyttet til lørdag 22september dvs dagen før bane kjøringen på rudskogen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Simen nevnte det ja ;) Men greit å få det avklart fra arrangøren, så det ikke er en som har vært litt rask på labben og skrevet feil :)

Hehe, nei - altså, det står helt øverst på forumsiden, uavhengig av hvilket underforum du er inne på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei - altså, det står helt øverst på forumsiden, uavhengig av hvilket underforum du er inne på :)

 

aha, trykka bort noe sånn forumbeskjed i dag tidlig, så gikk vel greit glipp av den beskjeden : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får se om eg tar meg en tur! blir vel en grei utfordrer til longest distance!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å fylle ut litt mere info for de som lurer.

Det har vært mye diskusjoner rundt at folk langveis fra ikke gidder å ta turen til rudskogen siden det bare er en dag. Derfor har vi flyttet treffet til lørdag med banekjøring på rudskogen på søndag. Vi har også fått klarsignal om at vi kan overnatte på rudskogen fra lørdag til søndag. Vi har nesten spikret hvor vi skal ha treffet lørdag men vil ikke komme med noen opplysninger om det før dette er 100%. Så kan folk stille ut biler og reise til Rudskogen etter endt dag på lørdag og feste og være sossiale før kjøring på skogen på søndag. Da har vi klart å fylle en hel helg istede for 2 stk 1 dags treff. Dette i håp om at de som kommer litt lenger fra nå velger å ta turen til begge treffene istede for å sitte på gjerdet siden avstanden blir for stor til det ene eller andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppdatert første tråden med mer info. treffet har blitt flyttet til 22 sept og blir avhold på exporama på hellerudsletta. (på gressmatta på oversiden)

 

velkommen alle sammen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å krysse alt en har for at det ikke har regnet så mye at den gressmatta blir ett gjørmebad! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å krysse alt en har for at det ikke har regnet så mye at den gressmatta blir ett gjørmebad! :)

 

 

isåfall er det en stor og fin grusplass der også som vi til nød kan bruke. men, ja håper vi får stå på gresset :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer nok jeg en tur ! Satser på å få med meg noen fra Telemark ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer nok jeg en tur ! Satser på å få med meg noen fra Telemark ! :)

 

flott Even. Ta med deg så mange som mulig :)

 

velkommen skal dere uansett være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott Even. Ta med deg så mange som mulig :)

 

velkommen skal dere uansett være.

 

Prøver også å få med en samkjøring med Vestfold og evt Drammen.

 

Hadde vært morro å kommet i en stor kollonne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stor fare for at eg tar turen fra bergen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er denne helgen holdt av til dette! håper på og se mye bra biler og ikke minst mye bra mennsker og ta av en aldri så liten bilprat! bare håpe Golfen er i stand så jeg slipper og kjøre a4 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer så sant jeg ikke må jobbe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes hyggelig ut:) Like ved også, kanskje jeg skulle prøve å komme ned tur:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noo! Får se om man får tid da.. Håper på det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jippi:D Bra det ble flyttet for da kan det hende jeg tar turen;) For da har jeg fått igjen lappen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noo! Får se om man får tid da.. Håper på det:)

 

jeg har en sterk følelse av at du får tid ;) kjenner jeg deg rett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, dåpen av Julia er den 23... Og er endel som skal ordnes til det. Så får se Ann!

 

Den helgen er det også BE førerkort kurs/kjøring arrangert av Baard her hos møller på frysja, er vel endel klubbmedlemmer som skal være med på det tror jeg? Mener det var 19 påmeldte i Oslo ihvertfall, om det er VACN folk eller møller ansatte vet jeg ikke. Skulle egentlig være med på det, BE lappen til 3500 er bra pris! Men jeg måtte utsette pga dåp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da dukker jeg nok opp regner jeg med! Med mindre jeg må jobbe hos en som skal ha opp en ferdighytte :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da dukker jeg nok opp regner jeg med! Med mindre jeg må jobbe hos en som skal ha opp en ferdighytte :P

 

Ferdighytte? Da er den jo ferdig da:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var kjipt, fikk ikke med meg treffet ifjor pga en liten tass, men han har blitt større og veldig opptatt av ting med hjul som sier broom (eller boof som han sier).... men jeg skal løpe oslo maraton (halv vel og merke) denne dagen, så det var litt kjedelig. Ja ja, neste gang da......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny dato satt i kalenderen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.