Anbefalte innlegg

hey, driver og jakter på en plate som sitter der Cd-spilleren egentlig sitter (slik DIN plate med 3stk hull til 52mm målere) .. finnes dette noen steder? hadde vært utrolig kjekt å hatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes originalt deksel som blender radio-hullet, jeg regner med at de fleste Golf og Jetta hadde dette fra fabrikk, da radio ofte var ekstrautstyr på den tiden. Kanskje du kan bruke dette dekselet? Delenummer 191 857 231 B

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes originalt deksel som blender radio-hullet, jeg regner med at de fleste Golf og Jetta hadde dette fra fabrikk, da radio ofte var ekstrautstyr på den tiden. Kanskje du kan bruke dette dekselet? Delenummer 191 857 231 B

 

 

hmm.. kansje det du!..hørtes ikke dumt ut.. greit og lage selv ja =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CdCardic selger dette, jeg vet det fordi jeg ha kjøpt en slik selv til et lite prosjekt.. Sjekk Torshov eller mobilsentrum

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Awsome GTI har, 19£ og Performance cafe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Awsome GTI har, 19£ og Performance cafe..

 

 

200 spenn for ei plate med hull i ? sykt jo. billigere på møller jo.. lett og lage hull selv og lixom! hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

200 spenn for ei plate med hull i ? sykt jo. billigere på møller jo.. lett og lage hull selv og lixom! hehe...

 

Som jeg allerede har skrevet lengre opp i tråden, så selger Cd-cardic slike plater for Equus(tror det skrives slik) instrumenter, som da er 52mm..

Jeg vet som sagt dette fordi jeg har kjøpt en slik plate selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg allerede har skrevet lengre opp i tråden, så selger Cd-cardic slike plater for Equus(tror det skrives slik) instrumenter, som da er 52mm..

Jeg vet som sagt dette fordi jeg har kjøpt en slik plate selv..

 

 

var innom Cd-cardic forhandler i dag. der hadde de slik plate du snakka om, men den var ikke til en 2er iallefall.. måtte ha begynt og tilpasse den osv osv da... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den plata de har til 19£ er for å montere i stedet for askebegret...Hvem trenger det alikevel....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.