Anbefalte innlegg

Noen som har noen ide`er om hvordan ratt som kunne vært litt tøft å ha i ei New Beetle ? Og eventuelt hvor vanskelig det blir å få tak i nav osv så jeg får det på ?

Takker for alle bidrag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen forslag ?? :( Tenkte litt på R32 ratt, men er det mindre i diameter enn vanlig Golf IV ratt ? Er sikkert ikke så lett å få det på plass i en new beetle heller kan jeg tenke meg...eller ? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

favorittrattet mitt er Momo Milennium. Korster vel ca 2500.-

 

Bilde:

millenium.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen forslag ?? :( Tenkte litt på R32 ratt, men er det mindre i diameter enn vanlig Golf IV ratt ? Er sikkert ikke så lett å få det på plass i en new beetle heller kan jeg tenke meg...eller ? :confused:

 

R32 rattet er like stort som et vanlig golf IV ratt. Airbaggene passer i alle fall rett over. Derfor blir det ekstra dyrt for deg hvis du skal ha det for du må ha med airbag også. (hvis ikke beetle airbagen passer da?)

 

Et annet ratt som er enda kulere ,er rattet som sitter i Seat Leon Cupra R! Der skal vist også airbagen fra golf IV passe rett over og da får man jo VW logo.

 

bilde av cupra R ratt!

wheel1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et annet ratt som er enda kulere ,er rattet som sitter i Seat Leon Cupra R! Der skal vist også airbagen fra golf IV passe rett over og da får man jo VW logo.

 

bilde av cupra R ratt!

wheel1.jpg

 

Var nettopp inne på tmtuning å så litt å der står det følgende:

 

"This wheel will fit all Mk4 Golf's, Bora, New Beetle and Passat 3BG that have original 3 spoke steering wheels. All you have to do is swap over your air bag unit to this wheel."

 

Å jeg har har jo et "original three spoke" ratt :D Kjempegreier! Sitter airbagen fast bakpå "fløyta" ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter på mitt R32 ratt som skal komme i disse dager! Kjøpte et på EBAY med airbag. Det skal bli skikkelig digg å slenge ut det originale skinnrattet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hadde lyst på R32 ratt, men hvis det er like stort som Golf IV rattet er det jo bare et Golf IV ratt med pupper : rolleyes Men jeg likte det cupra R rattet, men blir midten av rattet, altså hele fløyta mi til å komme over når jeg flytter airbagen eller ? For den er jo ikke så pen midtdelen av originalrattet, men jeg vil jo heller ikke at det skal stå cupra R der :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er "ratt" på tysk? Tenkte nemlig jeg skulle se litt på R32 og cupra r rattet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ratt er Lenkrad på tysk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner jo ingen R32 eller cupra-R ratt : gråter : Har funnet et R32 ratt, men det var uten airbag, så da må jeg vel ha den stygge klumpete fløytebiten av mitt originalratt på, og det vil jeg jo ikke :( Å ikke så det helt rett ut heller tror jeg! : klø :se her

 

EDIT: Det på http://www.tmtuning.com koster 5928,-kr i usa, så kommer jo frakt og moms i tillegg.. Hva betalte du for ditt da Baard ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 350 euro for rattet med airbag på EBAY.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 350 euro for rattet med airbag på EBAY.

 

Det var billig..

Mitt kom på 450 euro på E-Bay... og har det liggendes : smil : skal inn i caravella...

Må si at dette er ett knall rått ratt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 350 euro for rattet med airbag på EBAY.

 

Da er det jo rimelig uaktuelt å betale 975$ for samme rattet! : bråk : Får jeg bare leite å leite da...

 

Ps; Hvem lager custom- polyurethanfangere? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det jo rimelig uaktuelt å betale 975$ for samme rattet! : bråk : Får jeg bare leite å leite da...

 

Du får R32 ratt uten airbag til £235 på http://www.awesome-gti.co.uk/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært borte en stund nå da, men Per jeg vil jo ha med airbag... Den er viktig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner jo ingen R32 eller cupra-R ratt : gråter : Har funnet et R32 ratt, men det var uten airbag, så da må jeg vel ha den stygge klumpete fløytebiten av mitt originalratt på, og det vil jeg jo ikke :( Å ikke så det helt rett ut heller tror jeg! : klø :se her

 

EDIT: Det på http://www.tmtuning.com koster 5928,-kr i usa, så kommer jo frakt og moms i tillegg.. Hva betalte du for ditt da Baard ?

 

Det der er ikke et R32 ratt.

R32 rattet er tykkere og har pupper, dette ser mest ut som et R-line ratt eller et vanlig sportsratt som det har blitt satt et R merke på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært borte en stund nå da, men Per jeg vil jo ha med airbag... Den er viktig :)

 

 

men kunne du ikke bruke den airbagen du har?? : klø : hadde du ikke tre ekers ratt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er ikke et R32 ratt.

R32 rattet er tykkere og har pupper, dette ser mest ut som et R-line ratt eller et vanlig sportsratt som det har blitt satt et R merke på.

 

det ligner på ett R32 ratt da... og det står at det er ett org. ratt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men kunne du ikke bruke den airbagen du har?? : klø : hadde du ikke tre ekers ratt?

 

Jo men den fløyta på det originale beetlen er så grufullt stygg! :( Må man ikke ha den med når man bytter ratt ? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ligner på ett R32 ratt da... og det står at det er ett org. ratt..

 

Tenker det samme som Odd-Torstein om saken jeg, det ser ikke ut som et R32 ratt... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er R32 rattet på plass i min bil! Sjefsdigg ratt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er R32 rattet på plass i min bil! Sjefsdigg ratt!

 

Ååå, kan ikke du legge ut et bilde av det da vær så vær så snill ? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel det, må bare få fiksa kameraet først......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen bekrefte at airbag er identisk på 3-eiker originalratt og R32-ratt? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.