Anbefalte innlegg

Lufter interessen for min '87 Passat Syncro GT, som jeg ikke klarer å bestemme meg for å selge eller beholde...

Er en orginal 1987 Passat Syncro GT med 2.0 5 syl 115 hk motor.

 

Planen var å sette denne bort og ta oppussing over tid, men sykdom og mangel på tid har gjort at motet har fosvunnet (ihvertfall foreløpig..)

 

Bærer preg av å ha noen år på baken, noe rust her og der, men EU-godkjent til 2013 og har skilter på seg enda...

Motor start og går, samme med bilen, men ettersom den har stått en stund så ville jeg nok sjekket over bremsene før man hadde lagt ut på langtur med den.. :)

 

Begge sperrene fungerer på bilen, og alt av det elektriske. Har noen reservedeler liggende også til den, samt 2 sett med godt brukte felger (er Snowflake felger på sommer dekkene)

 

Har som sagt ikke bestemt meg for om jeg skal beholde denne eller selge, men er det noen som er sterkt interessert, så send meg en PM eller mail (espen.bromstad (attt) netcom dott no.

 

Har en idè om at hvis jeg ikke får igjen 13' for bilen, så blir den stående....(og så får jeg heller hente meg en lik bil som jeg har på hånda og bruke som reservedelsbeholdning...)

 

Bilder kommer etterhvert som jeg får luftet bilen fra garasjen...

 

For de som er nysgjerrig ligger det noe HER og HER, senkefjærene som er nevnt står nå på en annen bil i klubben...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne vurderes fortsatt solgt, men lukter nå på en delebil til denne for å få satt den i stand, blir den hentet så blir den nok ikke solgt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er ståa her ??

Selge eller beholde ??

Og hvor ligger Hommelvik ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ståa er at jeg akkurat nå holder på å demontere en delebil av samme sort (32b Syncro), slik at jeg har planer om å få ordnet meg med et reservedelslager.

Men har ikke fått gjort noe mer med bilen, men var ute å flyttet den fra uthuset til plassen den må stå på ute i vinter, og den funket godt :)

Så den kan bli solgt, hvis budet er riktig, og da evt. med en hel bråta med deler..

 

Hommelvik er forøvrig 2 mil fra Trondheim, nordover, og 12-15 km fra Stjørdal / Værnes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm.....så den er kjørbar ?? Eller burde denne hentes på henger ??

Har du piggdekk til denne ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er kjørbar, den ble fraktet fra Garderomoen til Hommelvik for egen maskin når jeg hentet den å vår. Men for daglig bruk ville jeg nok ha gått over bremsene på den og overhalt calippere o.l., tror ikke brekket er helt samarbeidsvillig nå.

Jeg har ikke piggdekk, dog 2 sett med piggfridekk :)

Med tanke på hvor mye deler jeg har til denne, så burde man kanskje ha en stor bil som trekkbil på henger hvis man evt. skal hente denne alene, alternativt en stor bil som følgebil ;)

Men som tidligere sagt, det forutsetter et riktig bud på denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltene blir nå tatt av denne i nær framtid, så får vi se når jeg får tid og motivasjon til å pusle med denne :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpner denne tråden igjen da jeg nå har innsett at jeg ikke får gjort noe med denne bilen innen rimelig tid og trenger plassen.

Var en som skulle komme og hente denne, men hørte aldri noe mer, så da går den ut for salg igjen.

 

Prisant: 13000 kr (eks. omreg.), og har et greit delelager som kan følge med mot en beskjeden sum. Har også enda en delebil stående på gården, så er man kjapp så kan man ha selvplukk på det som er igjen av denne ved henting av bilen.

 

Starter og går uten problemer enda denne etter å ha stått hele vinteren uten lading av batteri og bruk av den. Dog har den støvet noe ned:o

 

Ta kontakt på PM, tlf. 92062777 eller mail espen.bromstad att netcom.no hvis det er noen som har interesse av å overta prosjekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumper prisen på denne noen nå, da jeg trenger plassen som denne tar opp..

Ny pris er nå 11.000,- uten delelageret (som kan selges fordelaktig..) :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mye deler til Passat 32B også liggende, og ved veldig kjapp avgjørelse kan jeg plukke av dempere og fjærer / fjørbein som sitter på delebilen som skal på skroten som har H&R 40/40 senkefjærer påstående (vises at de har stått på en stund dog, men er mulig å leses på de), samt at jeg har papirene til disse....

: rock : Men dette fordrer en meget kjapp avgjørelse på dette, bilen går på skroten ila uka!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det igjen no hele deler på delebilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt deg en PM..

 

Ettersom det viser seg at alle huggere rundt meg nå er stengt, så blir ikke bilen levert før om 14 dager. Så kan plukke av deler for den som er interessert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har interesse av å ha en '87 Passat Syncro til vinteren?

 

Står bare her og tar opp plass nå, så denne håper jeg kan få seg et nytt hjem om ikke alt for lenge.: klø :

 

Alle seriøse bud vil bli vurdert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trolig solgt nå, blir hentet neste helg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.