Anbefalte innlegg

Invge (SBT-Tuning) har sagt seg villig til å kjøre forbi distriktet på vei til Rudskogen i september hvis flere enn meg har lyst på revo programmering (evt med SPS modul), bonusen er at Revo har 20% på diesel tuning i septermber : ja :

 

Noen interesserte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er intresert, men hvordan er prisen? golf 6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er intresert, men hvordan er prisen? golf 6

 

med litt forebehold om endringer så er prisen veil. 5740,- -20% = ca 4700,-

ønsker du SPS-modul for å bytte mellom "stock" og "performance" koster veil. 1990,- - 40% = ca 1400,-

 

så gode 6 lapper så er det i boks med mulighet til å gjøre bilen original i løpet sekunder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med litt forebehold om endringer så er prisen veil. 5740,- -20% = ca 4700,-

ønsker du SPS-modul for å bytte mellom "stock" og "performance" koster veil. 1990,- - 40% = ca 1400,-

 

så gode 6 lapper så er det i boks med mulighet til å gjøre bilen original i løpet sekunder

 

Takk.. veldig bra pris. desverre var det veldig lite penger igjen etter faste trekk og at alle regningene var betalt sånn at det ikke blir noe anledning til dette for meg nå. synd hadde vært kjekt med mer effekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Jeg er interessert. Er det slik at REVO gir samme mulighet som BSR til å velge frem og tilbake mellom originalt og uoriginalt?

Noen kvalitetsforskjell mellom REVO og BSR? Jeg har en A6 4f 3,0TDI Q

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Jeg er interessert. Er det slik at REVO gir samme mulighet som BSR til å velge frem og tilbake mellom originalt og uoriginalt?

Noen kvalitetsforskjell mellom REVO og BSR? Jeg har en A6 4f 3,0TDI Q

 

Stemmer nesten, Revo programmeres med laptop, men med hjelp av SPS modulen kan en i ettertid bytte mellom standard map og "hurramap" i løpet av sekunder ;)

 

Revo har stort sett spesialisert seg på VAG, men jeg kan ikke si at Revo er bedre enn BSR (det har jeg ikke kjennskap til)....Men etter å ha lest på diverse utenlandske forum så er Revo i allefall bankers og i dette tilfellet blir det rimeligere enn BSR :)

 

Iflg. Revo sin liste får du 284hk og 622nm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, jeg er i tilfelle med. :) Jeg ønsker da også SPS modulen. Når får du avklart om han med sikkerhet kommer forbi distriktet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kom hvis vi ble 2 eller mer og det er vi nå så da er det i boks...det blir da fredagen 21/9 før Rudskogen-treffet....han trenger print-screen modul 01 på vagcom, så hvis du ikke har det kan du ta turen ut til meg en kveld så ordner vi det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra!

Jeg har ikke vagcom nei, så vist jeg kunne tatt turen ned til Bryne og fått hjelp til det ila uken så hadde det vært helt topp. Når hadde passet best?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra!

Jeg har ikke vagcom nei, så vist jeg kunne tatt turen ned til Bryne og fått hjelp til det ila uken så hadde det vært helt topp. Når hadde passet best?

 

stikk opp om i mårå elle tirsdagkvelden, Erlvegen 4 på Lye

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm hvor blir effekt på en 2.0tdi med multitronice kasse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm hvor blir effekt på en 2.0tdi med multitronice kasse?

 

jeg tror ikke du skal vudere å trimme bilen din med den kassen engang....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.