Hvor bør man kjøpe nye sommerdekk i Troms uten å bli rana?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Trenger nye sommerdekk til 17" mine, og lurte på hvor man burde spørre for å få de beste tilbudene. Jeg bor i Øverbygd, og er sånnsett ikke så langt fra Finland og Sverige, men er det noen steder nærmere som kunne vært vel så gode priser?

 

Fred

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Best Silsand, ble billigere enn å handle på dekkonline + omlegging

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags dekk fører Best? Enda Rydningen som styre der?

Har brukt Evenes dekk & rekvisita, ganske greier priser, synes jeg. Hakka 5 225/45/17 2000,- per hjul, ferdig på bil.

Holder til på Liland, ved Bogen i Ofoten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Rydning eier og driver stasjonene enda... Skaffer vel det du vil ha, men er vel Goodyear og Nokian det går i, jeg kjøpte Duro til Volvoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen! Endte med Pirelli P Zero dekk 225/45/17 til 1 063,- pr dekk + 850,- i omlegging, balansering og dekkbytte hos byttdekk.com sin leverandør på Silsand. Genialt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blikfeldt Transport & Dekkservice gjorde jobben, dekkene var fra byttdekk.com rett over broa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner Jørn og har jobbet sammens med bror hans, kjempe karer...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør me aage ripman på skattøra... dekkvarehuset...

 

 

betalte 5k for hakka 7 på 15" med omleg å vask å montert på bil.. var greit syns æ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.