Ønsker: 4x4 VW Caravelle eller Tilsvarende Har: AUDI A6 2.5 TDI QUATTRO 4B

Anbefalte innlegg

Har lurt lenge på å selge bilen,men synes den er så god hver gang eg skal langt at eg ikke har fått gjort det.

Men med 2 tenåringer, far og mor som er aktive innen Alpint ,klatring og dykking så passer ikke bilen lenger til vårt bruk så

Here goes:

 

Ønsker primært å få bytte i annen bil med 4WD, ser for meg Caravelle eller Sharan Diesel 5 (+) seter, prisklasse 60 -100000.

Effekt ikkje så nøye selv om tdi hadde hvert fint,viktigst er at den er grei teknisk og rustmessigt med grei km.

 

Om bilen min (Jeg er eier nr 3):

Modell:AUDI A6 2.5 TDI QUATTRO 4B

Motor:AKE År:2001 Km:174000

RegNr:KF95196 Chassinr:WAUZZZ4BZ1N076380

Reg. dato:20001130 neste frist for EU-Kontroll:30.06.2014

KW:132 HK:180 Drivstoff: Diesel

Gearkasse:Tiptronic Hjuldrift:4WD

Farve:SØLV Karosseri:Kombi

Totalvekt:2315 Egenvekt:1810 Antall Dører:5

 

Bilen er en bruksbil og ikke noe show´n´shine.. den har gjennomgått litt prosjektforsøk : rolleyes

http://forum.vacn.no/showthread.php?105430-Mini-Prosjekt-Audi-A6-quot-S%F8lvpilen-quot&highlight=

 

Positivt om bilen:

10´km siden siste service hos Berge&co

Nye Ytre Drivknuter fremme "sept 2012"

IKKE chipet.

15´km service interval siste ca 80´km

Skinn intriør Sport, kjøpt brukt 14.02.2009 Multiparts as.

S-understell, OZ opera 18" (ikkje strøkne)

Kammer er byttet 2 ganger, sist 10.05.11, da reklamasjon på arbeidet utført i 2007.

All Motorservice er gjort på Godkjent verksted grunna garanti på kammer, har masse kvitringer fra min tid og tidligere eier.

blogger-image-1497294437.jpg

 

Det er ordnet en del rustblemmer på dører, bakskjerm og taket vart lakkert på lakk-garanti januar 2012.

Det er Byttet olje og filter på Tipronicen av meg og tidligere eier, så girer fint.

 

Negativt:

00542 - Needle lift Sensor (G80) feel

Airbag på seter fremme er ikke tilkoblet grunnet feil kontakt, det er satt i motstander slik at Airbag systemet virker (ikkje gir feil)

Fortsatt noen rustblemmer (sinkslipp ?) bla på bakluke.

Microbrytere i dører (kjøpt inn 5 nye vanntette,ikkje montert) har koblet på relestyring av strøm til vinduene

Har begynt å koble Hengerfeste,men det stoppet opp da eg ikke trengte det lenger

Bakfanger er ganske "Beatup" pga inn/utlasting,rygging osv.. har en liggende som trenger lakk.

Passe dårlig soting av vindu bak, er film som kan fjernes enkelt..

Høytalere i i framdørene er ikke orginal og er ikke fint(hadde tenkt å lage til noe lurt)

Nærmer seg registerrembytte, byttet første gang på 94578km (2007) da kammene vart byttet for første gang

 

Skal gjøre asap:

 

Sjekker foringer / armer.

 

Ellers så står det rikligt her på forumet om alle Farer som er med disse bilene.

 

Vist eg skulle være så heldig å få byttet i en Caravelle så følger thule-pacific-700-takboks og whispbar-aero med Audien.

blogger-image--1212711563.jpg

 

Er kanskje litt optimist,men tar det ikke så tunkt vist eg blir sittende med den heller, flere bilder + Vag-com utskrift kommer plutsligt :)

 

Forbehold om feil i annonseteksten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadt på vinterdekk i dag, skal over fjell i morgo..

NOKIA Lumia 800_000223.jpg

 

Har lagt opp flere bilder på Picasa´n min HER

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.