Haster: Noen med både 2,5" og 3" V-bånd flenssett til salgs?

Anbefalte innlegg

Hei, søker 1 stykk 3" og 2 x 2,5" v-bånd flenssett, skal lage helt ny dp og eksos og i den forbindelse er dette det eneste jeg ikke har klart å skaffe. Hadde vært kjekt å ikke måtte lage et helt anlegg ifra Turbo og til midten under bilen

 

3" flenssettet er aller viktigst, jeg kan klare meg uten 2,5" sett

 

 

 

Håper noen har liggende, jeg kommer til Risør førstkommende tidlig på lørdag og drar igjen på kvelden så det er et tight tidsvindu der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, der skal jeg fortelle deg noe morsomt. De har lagt den inn i både katalogen og på nettsidene sine, men det er ingen biltema-butikker som har fått de enda.

 

EDIT:

Ringte Biltema Arendal akkurat nå og hørte, heller ikke de hadde noen slike på lager. Han ante ikke først hva jeg snakket om, fikk art.nr av meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handla v-bånd på Biltema Haugesund så der tar både du og Biltema feil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo biltema i Kristiansand også. Kan jo være de har det der, men jeg tviler! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har det ihvertfall ikke her på Østlandet.. Å dra til Haugesund ville blitt noen dyre klemmer.

Kristiansand er også en smule langt iom. jeg har et relativt lite tidsvindu.

 

 

Så, ingen som har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For sent nå, men thorshov var tomme, begge butikkene i drammen og den i lier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.